(Y-433) Director/A De Finances I Administració

(Y-433) Director/A De Finances I Administració
Empresa:

Associació Prohabitatge


Detalles de la oferta

Prohabitatge Som Llar és una entitat sense afany de lucre i independent, fundada l'any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l'exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des d'una perspectiva de gènere i de drets humans. L'entitat disposa del programa d'inclusió residencial que ofereix a persones i famílies en situació de vulnerabilitat un allotjament temporal o de llarga durada i un acompanyament en els processos d'autonomia (amb o sense suport socioeducatiu) en funció de les necessitats i de la millora de competències que es fixi com a objectiu en cadascun dels projectes o serveis.

DESCRIPCIÓ GENERAL La persona que ocupa la posició de Director/a de Finances i Administració, en dependència de la Direcció General de l'entitat, formant part de l'equip de direcció i amb un equip a càrrec de 6 persones a qui coordina, elabora i fa el seguiment del pressupost de l'entitat, dels diferents projectes i de les inversions a fer. A més, lidera la realització de pressupostos per a la presentació a convocatòries públiques i la correcta justificació de les subvencions atorgades. També gestiona la comptabilitat, la tresoreria i duu a terme tasques vinculades amb aspectes fiscals i laborals.

FUNCIONS I TASQUES Elaborar i fer el seguiment del pressupost de l'entitat, dels diferents projectes, així com de les inversions a realitzar:Obtenint les dades necessàries, ajustant-les segons les previsions per a l'exercici següent (inflació, incorporacions de nou personal, etc.), confeccionant a partir d'aquelles el pressupost global de l'entitat i defensant-lo davant Direcció general i posteriorment la Junta directiva per a la seva aprovació.Fent el seguiment mensual del pressupost de l'entitat i analitzant i justificant les possibles desviacions.Preparant pressupostos per inversions a realitzar (p.e. ordinadors, impressores, vehicle, etc.), incloent diferents alternatives de finançament amb pros i contres.Generant el pressupost de cada projecte: costos de funcionament (lloguer, subministraments, etc.), costos de personal adscrit, amortitzacions i costos indirectes.Modificant quan escaigui pressupostos de projectes per venciment i renovació/ canvi de fonts de finançament.Duent a terme el seguiment mensual dels pressupostos de cada projecte, així com la seva compartició amb les diferents persones responsables, per a la correcta justificació de les desviacions que es puguin estar produint.Presentant a Direcció general les dades fonamentals del seguiment pressupostari mensual i propostes de millora quan escaigui.Liderar la realització de pressupostos per a la seva presentació a diferents convocatòries i la correcta justificació de les subvencions atorgades:Estant atent/a a la publicació de convocatòries interessants (recurrents o noves) per a l'entitat per a rebre finançament per a dur a terme els diferents projectes, per a la realització del pressupost econòmic preceptiu.Delegant en persones membres de l'equip la lectura de la documentació vinculada a cada convocatòria, per a què facin un primer pressupost.Supervisant el pressupost realitzat, consultant la documentació de la convocatòria i modificant el que escaigui.Treballant colze a colze amb la Direcció operativa per a tancar la versió final a incloure a la part econòmica de la convocatòria, tenint en compte el pressupost de projecte elaborat.Planificant i elaborant el calendari anual per a la justificació de les diferents convocatòries.Creant sistemes per automatitzar el bolcat de dades des de l'aplicació comptable per a poder agilitzar el procés de justificació.Assegurant-se que el personal tècnic va recopilant tota la documentació i informació de despesa de cada projecte des del seu inici, per a la seva justificació periòdica i final, garantint en tot moment la correcta imputació d'acord amb les normes de justificació i les directrius internes de l'entitat.Supervisant les justificacions econòmiques, memòries finals o intermèdies de les diferents convocatòries elaborades pel personal tècnic, vetllant pel compliment escrupolós dels terminis fixats.Rebent notes d'aclariment sobre les diferents convocatòries i requeriments sobre les justificacions i fent-les arribar a la persona tècnica corresponent.Gestionar la comptabilitat i tresoreria de l'entitat:Liderant l'equip de comptabilitat, tot organitzant la seva feina, des de l'atorgament d'autonomia i responsabilitat, resolent dubtes o incidències i aportant una visió global i tranversal d'organització a la seva feina.Vetllant per la realització d'una adequada comptabilitat.Extraient el màxim profit de l'aplicació comptable (A3) i la seva possible vinculació als CRM immobiliari i laboral.Generant una comptabilitat analítica, per projectes.Liderant el tancament comptable anual: estats financers.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

(Y-433) Director/A De Finances I Administració
Empresa:

Associació Prohabitatge


Administrativo/A

Empresa del sector de las telecomunicaciones busca uno/a auxiliar administrativo/a por el sector bancario en la zona de Barcelona. La persona seleccionada ha...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 20 days ago

Business Travel Consultant W/ Gds | (Hj130)

Are you an established Amadeus, Sabre or Galileo expert and thrive on delivering a highly professional business travel service to your clients? Are you ready...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 21 days ago

[R738] - Recruitmet Business Unit Manager (English Speaker)

In a multicultural context, you will pursue your professional career in the recruitment field building up your own business unit by setting up your own Clien...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 21 days ago

Kam Junior [Iap983]

Funciones de la posición KAM Junior - Sector Gran Consumo: Prospección y desarrollo de relaciones a largo plazo con potenciales clientes Off Trade. Desarroll...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 21 days ago

Built at: 2024-09-30T03:38:48.384Z