Tènic/A Administratiu/Va Comercial

Tènic/A Administratiu/Va Comercial
Empresa:

Cresàlida, Estratègia I Equip Humà


Detalles de la oferta

Empresa del sector de la distribució de productes per a laboratoris i solucions pel control de processos, situada a Badalona, ha obert un procés per incorporar al seu equip un/a Tènic/a Administratiu/va comercial.

**FUNCIONS I TASQUES PRINCIPALS:
- **Atendre la clientela i gestionar les comandes**:atenent a la clientela i recollint la seva petició, que pot ser en forma sol-licitud d'informació, formulació d'un dubte, per a realitzar una comanda, etc.; Entrant la comanda del client amb acusament de rebuda amb el termini de lliurament i comprovant amb magatzem que hi ha estoc; Revisant comandes per oferir nous terminis de lliurament a la clientela; Creant alertes per avisar del material que està sortint més del compte i evitar trencar l'estoc; Elaborant els albarans i, en els casos que pertoquin, facturant directament; Comprovant les fulles de recepció del proveïdor/a per a confirmar que ha rebut la comanda i gestionant les incidències quan no arriba la comanda; Solucionant les incidències amb la clientela i oferint alternatives.
- **Gestionar la informació de la gestió administrativa de vendes**:recopilant, verificant i registrant la informació administrativa que es genera de l'activitat comercial (impresos, documents, etc.) i arxivant la documentació, digitalment i físicament; Contribuint a mantenir la BBDD actualitzada i identificant qualsevol canvi en les dades de la clientela (dades de contacte, de condicions de pagament, canvis de preu, etc.). Rectificant o actualitzant la informació actual a la fitxa del client, en el moment que es coneix el canvi o la nova informació i fusionant els registres en el CRM; Realitzant l'alta de clients nous; Realitzant l'alta dels productes.
- **Oferint suport a l'equip de l'àrea d'administració**:assumint les funcions i tasques que li pertoquin a un/a altre company/a quan s'han finalitzat les pròpies, en moments de pics de feina o quan el/la company/a és fora; Comunicant al/a la seva responsable qualsevol incidència que no correspongui al seu àmbit de decisió o en aquells casos que tingui dubtes raonables sobre l'abast de la seva responsabilitat; Facturant; Fent el seguiment dels propis objectius assolits i contribuint a que la resta de companys/es assoleixin els seus; Identificant i comunicant possibles incidències o errors que tinguin un impacte en l'àrea d'administració comercial i comunicant-t'ho a la seva responsable; Proposant millores en els sistemes d'informació existents, en els procediments de treball, etc. (per ex. Sistema d'arxiu, CRM, protocols, etc.); Oferint suport a la responsable d'operacions; Contribuint a que el departament tingui l'espai, els recursos i les eines en òptimes condicions i necessàries per fer la seva feina; Ajudant a identificar i traslladant allò que falta a la responsable i oferint suport alhora de fer les comandes de materials de papereria, aigua, etc.
- **Oferir suport a la resta d'àrees amb les que es coordina**:oferint suport a l'equip de comercials en aquelles tasques que cregui convenients, relacionades amb les funcions operatives o funcionals del departament (oferint informació, relació amb la clientela, respondre incidències, gestionar informació per a l'estudi de mercat, etc.); Oferint suport en la confecció d'ofertes; Oferint suport al magatzem per solucionar incidències, gestió i comprovació de l'estoc, lliuraments, muntant elements per processos, etc.; Oferint suport a compres; Oferint suport al departament de màrqueting. Per exemple, fent un fulletó o creant fitxes tècniques; Participant en les reunions del seu departament i amb altres departaments; Revisant el seu perfil professional i proposant actualitzacions a RRHH.

**COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:
- Coneixement i ús de tècniques d'atenció al client per als processos relacionals derivats de la venda telefònica o on-line.
- Coneixement del tractament documental relatiu als procediments i circuïts administratius propis a l'activitat de vendes.
- Coneixement de les tècniques de gestió administrativa de la comercialització dels productes.
- Coneixements bàsics de les característiques dels productes (tipologia de cada producte, empaquetat, etc.)
- Coneixements de tècniques de gestió del coneixement (fonts d'informació, etc.) i de les principals eines i tècniques de registre de la informació de l'área d'administració de vendes (veure competències digitals).
- Coneixements bàsics de comptabilitat general i del Pla General Comptable.
- Coneixements de la gestió documental dels processos i procediments del sistema de qualitat, sigui formal o informal.
- Coneixements del funcionament de l'àrea comercial, fabricació, logística de magatzem i transport i comptabilitat.
- Coneixement dels principals criteris i principis i política comercial de l'empresa ( condicions de pagament i els terminis i forma en q


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Tènic/A Administratiu/Va Comercial
Empresa:

Cresàlida, Estratègia I Equip Humà


Administrativo/A

Empresa del sector de las telecomunicaciones busca uno/a auxiliar administrativo/a por el sector bancario en la zona de Barcelona. La persona seleccionada ha...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado 24 days ago

Business Travel Consultant W/ Gds | (Hj130)

Are you an established Amadeus, Sabre or Galileo expert and thrive on delivering a highly professional business travel service to your clients? Are you ready...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 25 days ago

[R738] - Recruitmet Business Unit Manager (English Speaker)

In a multicultural context, you will pursue your professional career in the recruitment field building up your own business unit by setting up your own Clien...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 25 days ago

Kam Junior [Iap983]

Funciones de la posición KAM Junior - Sector Gran Consumo: Prospección y desarrollo de relaciones a largo plazo con potenciales clientes Off Trade. Desarroll...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 25 days ago

Built at: 2024-10-03T23:29:48.583Z