Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto Ppl-023

Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto Ppl-023
Empresa:

Cdmon


Detalles de la oferta

Tècnic/a Customer Care en 100% En remot.Uneix-te al nostre equip en cdmon.Com!Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar. Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de hosting basats en Linux brindant una àmplia gamma de serveis als nostres clients. Amb un fort enfocament en la innovació i un ambient laboral enriquidor i divers busquem persones apassionades per la tecnologia que vulguin créixer al costat de nosaltres.Actualment estem buscant un/a Tècnic/a per al nostre departament de Customer Care.El teu rol serà clau:Oferir una atenció excepcional als nostres clients a través de diversos canals ajudant-los a superar reptes tècnics i a aprofitar al màxim els nostres serveis.Ajudar els usuaris en el procés de migració web.Instal·lar certificats de seguretat SSL segons les peticions i necessitats dels usuaris.Treballar amb el nostre equip de sistemes per a assegurar l'òptim rendiment dels nostres servidors i la seguretat de les plataformes web dels nostres clients.Contribuir amb idees per a la constant evolució dels nostres productes i serveis.Què busquem?Persones amb formació professional GM o GS en informàtica.Coneixements en Linux, Bash, Wordpress, Moodle, Prestashop i PHP.Experiència mínima de 2-3 anys en Atenció al client.Fluïdesa en català i castellà (parlat i escrit).Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre.Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua.Oferim:La llibertat del treball 100% remot amb un contracte indefinit.Contracte de 38 hores/setmanals.Horari de dimecres a diumenge de 14.00 a 22.00.Un camí clar de creixement professional amb formació contínua perquè mai deixis d'evolucionar.Accés a tecnologia d'avantguarda perquè donis el millor de tu.En cdmon promovem un entorn laboral inclusiu i divers on la igualtat d'oportunitats és un pilar fonamental de la nostra cultura empresarial. Animem a totes les persones qualificades a postular-se sense importar el seu gènere, raça, religió, orientació sexual, identitat de gènere, nacionalitat, condició de discapacitat, edat o altres característiques que les facin úniques.El nostre procés de selecció prioritza la identificació d'habilitats, talent i potencial, assegurant que cada decisió de contractació es basi en mèrits, competència i les necessitats estratègiques de la nostra empresa. En cdmon creiem fermament que la diversitat enriqueix el nostre ambient de treball, impulsa la innovació i contribueix a l'èxit col·lectiu.#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto Ppl-023
Empresa:

Cdmon


Es Customer Service Assistant

ABOUT GREYSTAR Greystar is a leading, fully integrated global real estate company offering expertise in property management, investment management, developme...


Desde Greystar Real Estate Partners Llc - Madrid

Publicado 15 days ago

Agente Atención Al Cliente 24H - (Madrid)

Empresas: Sunstone - The Travel Solutions Requisitos imprescindibles: - Nivel mínimo B2 de inglés. - Capacidad de organización. - Alta habilidad en resolució...


Desde Sunstone - The Travel Solutions - Madrid

Publicado 15 days ago

(Z802) - Coordinador Contact Center 39H De L A V 14 A 22H

¿QUÉ BUSCAMOS?En Marktel buscamos profesionales comprometidos en el desempeño de los proyectos, que tengan iniciativa y capacidad para resolver situaciones y...


Desde Marktel S. A. - Madrid

Publicado 15 days ago

Angélica Busca Canguro O Niñera - Trabajo De Niñera En Madrid

Hola somos Anglica y amador paps de Alejandro y Enzo nios movidos pero buenos necesitamos una chica para llevarlos al cole seran un para de horas de martes a...


Desde Sitly - Madrid

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-10-02T21:34:50.704Z