Oficial 2ª Administrativo/Va (K177)

Detalles de la oferta

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a Barcelona un/a OFICIAL 2ª ADMINISTRATIU/VA. L'empresa es dedica al sector d'assessoria Jurídica, fiscal i Laboral.
FuncionsTasques d'atenció al client: recepció de trucades i correus electrònics. Coordinació e-mails i agendes.Comptabilització de factures emeses i rebudes i conciliació bancària.Planificar i coordinar procediments i sistemes administratius, així com idear modes d'optimitzar els processos, arxiu, etc.Gestió completa de l'administració de l'empresa, en general.Emplenament de tota mena d'impresos i formularis, liquidacions i, en general, les purament mecàniques inherents al treball, podent fer gestions que no requereixen coneixements tècnics específics, a prop dels centres de les administracions públiques en consonància de les comeses del seu lloc de treball.Realitzaran també gestions de presentació, seguiment i retirada de documents i assumptes davant de tota classe d'administracions públiques, particulars i professionals.Operacions elementals de còpies, recepció i enviament de documentació.RequisitsEs requereix experiència prèvia en posició similar d'almenys 12 mesos.Formació de CFGS o equivalent en administració o similars.Coneixements avançats d'Excel, programa de gestió A3 i gestió d'emails.Coneixements informàtics: Avançats.Competències comunicatives, iniciativa i presa de decisió, interès per aprendre, tolerància a la frustració. Capacitat d'organització i de polivalència.Domini del CATALÀ nivell intermedi. Domini del CASTELLÀ nivell avançat. Domini de l'ANGLÈS nivell intermedi.Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral.S'ofereixSalari brut anual de 18.000. (12 pagues)Contractació indefinida.Horari de dilluns a dijous de 9:00 a 14:00 i 15:00 a 18:30h. Divendres de 09:00 a 15:00h.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Plaça De Tècnic Superior A La Secretaria Per A L'Administració De Justícia Cido

Generalitat de Catalunya - Departament de Justícia i Qualitat Democràtica. 1 plaça de Tècnic superior a la Secretaria per a l'Administració de Justícia . Con...


Generalitat De Catalunya - Departament De Justícia - Barcelona

Publicado 12 days ago

Receptionist (Temporary Contract)

JLL supports the Whole You, personally and professionally. Our people at JLL are shaping the future of real estate for a better world by combining world c...


Jll - Barcelona

Publicado 12 days ago

Call 29-2024-1 General Administrator Administration · Cttc · Hybrid Remote

Who are we looking for?The CTTC is looking for a General Administrator who is responsible for the administrative direction of the foundation. Reporting direc...


Https:/Www.Cttc.Cat/Sitemap.Xml - Barcelona

Publicado 12 days ago

Office & Sales Development Manager

En este rol combinado, te encargarás de la gestión de la oficina y del desarrollo de ventas, asegurando operaciones eficientes y fomentando el crecimiento em...


Digamelón - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-12-25T14:56:50.152Z