Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
DescripciónA través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
FuncionsRecepció i atenció telefònica, rebre i atendre les persones que arriben a la gestoria, assignació de les visites, respondre correus electrònics.Suport i col·laboració en la preparació de documentació bàsica.Classificar, arxivar i mantenir un control dels expedients, sigui en format físic o electrònic.Gestió de reserves i cites (Controlar l'ús de sales de reunions i assignar-les).Suport al departament comptable.RequisitsIdiomes: català: nivell avançat. castellà: nivell avançat. Coneixements informàtics: nivell mig. Es valorarà tenir coneixements comptables i l'ús del programa A3CON. Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral.
OfrecemosContracte Indefinit. Jornada completa. Horari de dilluns a dijous de 8 a 14 i de 15 a 18h. Divendres de 8 a 14h. Salari brut anual: 15876€. Distribució salarial: 14 pagues.
"Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."
#J-18808-Ljbffr