.VOLS TREBALLAR AMB NOSALTRES?BUSQUEM TÈCNIC/A EN COMUNICACIÓ I MÀRQUETINGPerfil: Formació : diplomatura/llicenciatura/grau de Màrqueting, Publicitat, Periodisme o Comunicació Audiovisual.Experiència acreditableEs valorarà: Domini del català i castellà parlat i escrit.Domini i experiència com a Community manager, en les diferents tècniques i llenguatges comunicatius i en màrqueting digital.Capacitat de comunicació així com per a les RRPP.Coneixement de les dinàmiques dels mitjans de comunicació i premsa.Maneig alt d'eines bàsiques d'edició d'imatges i vídeo (canva, photoshop, etc).Interès per l'actualització contínua i estar al corrent de les novetats en matèria de comunicació, digitalització i tecnologia.QUÈ OFERIM? Periode de contractació : 6 mesos, contracte eventual.Incorporació immediataJornada laboral : 20 hores. Flexibilitat horària.Ubicació : Barcelona. Barri de Sants. Possibilitat de teletreball.Salari brut : entre 850 i 950€ mensuals.CANDIDATURES NOSALTRES Ludik Concilia sccl és una cooperativa d'iniciativa social sense ànim de lucre. El nostre principal objectiu és facilitar la conciliació personal, familiar, professional i comunitària de les persones cuidadores amb infants a càrrec per fomentar el seu desenvolupament personal i professional. Busquem la corresponsabilitat dels equipaments públics i privats per facilitar espais de cures i lleure, així com fomentar uns usos responsables i igualitaris del temps .TASQUES A REALITZAR Desenvolupament d'estratègies de comunicació i màrqueting : Crear i executar campanyes publicitàries per promocionar els serveis de la cooperativa. Això inclou la identificació de canals publicitaris efectius, la creació de missatges i contingut persuasiu, la gestió del pressupost publicitari i avaluació dels resultats obtinguts.Gestió de la imatge corporativa : creació de guies d'estil, la gestió d'elements visuals com el logotip i els colors de la marca, i la supervisió de totes les comunicacions per assegurar que estiguin alineades amb la identitat de la marca.Gestió de xarxes socials i pàgina web : Planificar, implementar i gestionar la presència de la marca a les xarxes socials. Això implica la creació de perfils a les plataformes com Instagram, LinkedIn, etc., la publicació de contingut regular, la interacció amb els seguidors, l'anàlisi de mètriques i la gestió de la reputació en línia.Creació de contingut : Generar contingut rellevant i atractiu per a diversos canals de comunicació com la web, xarxes socials, correus electrònics, fulletons, cartelleria, notes de premsa, etc. Això pot incloure redacció de textos, creació de gràfics i edició d'imatges i vídeos.Relacions amb mitjans de comunicació : Desenvolupar i mantenir relacions amb els mitjans de comunicació, redactar comunicats de premsa, coordinar esdeveniments i gestionar la comunicació amb els mitjans