FUNCIONS A DESENVOLUPAR:Tenir cura perquè la missió i els valors de l'entitat estiguin presents en l'atenció a la personaFer la valoració d'idoneïtat de la persona per l'accés als diferents recursos d'habitatgeRealitzar el procés d'acollida i explicar a la persona els aspectes formals d'accés a les llars residencia, llars amb supervisió, programa de suport a la llar. Signatura del contracte assistêncial i normativa de règim intern.Donar resposta a les queixes i suggeriments de les persones usuàries, així com als seus familiars i/o assistents legalsEstablir protocols d'actuació d'acord amb la normativa vigent i garantir el seu com-pliment.Elaborar el Pla d'atenció individual de cada persona i garantir la seva aplicació.Atenció al servei de guàrdia les 24h del dia de dilluns a divendres i assignació de les guàrdies de cap de setmanaVigilar pel compliment de tots els requisits de la normativa vigentGestionar l'equip de professionals i els diferents processos: selecció de personal, nous contractes, seguiment de baixes i altes mèdiques.Elaboració del calendari laboral i supervisió dels horaris de personal, cobertures de baixes, suplències de vacances, permisos personalsDetectar les necessitats formatives del personal i elaborar el Pla anual de FormacióGarantir el manteniment de les infraestructures de les llars residencia i les llars amb supervisióParticipar en l'elaboració del pressupost anual del servei i executar-lo.Participar en les reunions i coordinació dels diferents serveis de suport.Gestionar les subvenció/concert: acreditació i facturació, entre d'altres.Donar atenció directe.- Perfil/Requisitos- PERFIL PROFESSIONAL REQUERIT:- Experiència en el col.lectiu de persones amb discapacitat intel-lectual i/o malaltiamental- Experiència en gestió de llars residencies i programes de suport a la llar- Experiència en gestió d'equips- Titulació Treballador Social o Educador Social o Psicòloga- Competències: compromís, atenció centrada en la persona, adaptació al canvi, treballen equip, organització i planificació, autonomia i resolució, comunicació i motivació- Jornada laboral: 1720h anuals- Contracte: 1 any (substitució per excedencia)- Retribució: Segons Conveni col-lectiu del sector d'activitat- Lloc de treball: Seu de l'entitat (C/ Siracusa, núm. 53) i Llar residències ACIDH- Incorporació: Immediata- Competencias- Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Optimismo y entusiasmo, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Diplomacia y "saber estar", Capacidad de Negociación- Nível- Empleado- Tipo de contrato- Jornada completa- Duración- De 1 a 2 años- Salario- Entre 30.000 y 36.000 € bruto/anual- Estudios mínimos- Ciclo Formativo Superior- Experiência mínima- Al menos 1 año- Fecha de inicio- 27/11/2023- Nº de vacantes- 1