Auxiliar Administrativo/Va - C-921

Detalles de la oferta

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
DescripciónA través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral d'entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
FuncionsBrindar suport administratiu i operatiu a les diferents àrees de l'empresa, garantint el correcte flux d'informació i la gestió eficient dels recursos.Gestió de documents: organitzar i arxivar documentació física i digital, assegurant la seva accessibilitat i confidencialitat.Atenció telefònica i de visites: atendre les trucades i rebre visitants, proporcionant la informació bàsica i redirigint-los a les àrees corresponents.Gestió de l'agenda: suport en la programació de reunions, cites i esdeveniments, i assegurar la disponibilitat de recursos necessaris.Suport en comptabilitat bàsica: processar factures, efectuar pagaments i gestionar el control de despeses, en coordinació amb el departament de comptabilitat.Preparació d'informes i presentacions: recopilar i preparar dades per informes, presentacions i reports periòdics de gestió.Gestió de subministraments: controlar l'inventari de subministraments d'oficina i realitzar comandes quan sigui necessari.Suport en tasques administratives generals: col·laborar en tasques relacionades amb la correspondència, contractes, control d'arxius i actualització de base de dades.Compliment de normes internes: assegurar que les operacions administratives segueixin les polítiques i procediments de l'empresa.RequisitsFormació CFGM en administració, secretariat o àrees afins.Domini del català i el castellà.Coneixements d'eines ofimàtiques (Word, Excel, PowerPoint).Experiència prèvia en una posició similar al sector administratiu (preferible).Habilitat per gestionar múltiples tasques i treballar sota pressió (preferible).Coneixements bàsics de comptabilitat.Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral (preferible).OfertaSalari brut anual de 19.000€.
Contractació indefinida.
Horari de dilluns a divendres de 07:00 a 15:00h.
"Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Plaça De Tècnic Superior A La Secretaria Per A L'Administració De Justícia Cido

Generalitat de Catalunya - Departament de Justícia i Qualitat Democràtica. 1 plaça de Tècnic superior a la Secretaria per a l'Administració de Justícia . Con...


Generalitat De Catalunya - Departament De Justícia - Barcelona

Publicado 12 days ago

Receptionist (Temporary Contract)

JLL supports the Whole You, personally and professionally. Our people at JLL are shaping the future of real estate for a better world by combining world c...


Jll - Barcelona

Publicado 12 days ago

Call 29-2024-1 General Administrator Administration · Cttc · Hybrid Remote

Who are we looking for?The CTTC is looking for a General Administrator who is responsible for the administrative direction of the foundation. Reporting direc...


Https:/Www.Cttc.Cat/Sitemap.Xml - Barcelona

Publicado 12 days ago

Office & Sales Development Manager

En este rol combinado, te encargarás de la gestión de la oficina y del desarrollo de ventas, asegurando operaciones eficientes y fomentando el crecimiento em...


Digamelón - Barcelona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-12-26T01:56:16.814Z