Auxiliar administratiu/iva a l'Hospital del Mar (Gestió Clínica) L'Hospital del Mar és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel·lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
Funcions Realitzar les activitats administratives, de suport i de registre del servei, d'acord amb els procediments establerts i les instruccions del/a superior, amb la finalitat de realitzar l'ingrés i alta hospitalària dels usuaris/àries (per urgències, programació o intrahospitalari), i de serveis diversos com història clínica, anatomia patològica, farmàcia, radioteràpia, etc.
Registrar i arxivar les entrades i sortides d'usuaris/àries.Programar visites i proves complementàries d'usuaris/àries a Consultes Externes.Portar a terme la tramitació administrativa pròpia del servei.Contactar amb els corresponents organismes i institucions externes que es requereixi pel propi treball. No haver estat separat/da del servei de l'Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l'exercici de les funcions públiques.
En el cas de nacionals d'altre Estat no haver estat separat/da del servei de l'Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l'exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.
Formació Acadèmica Cicle Formatiu de Grau Mitjà de gestió Administrativa o Formació Professional equivalent, Batxillerat o BUP, amb titulació expedida per l'organisme competent o degudament homologada per aquest. Experiència Professional Experiència professional acreditada, desenvolupant les mateixes funcions, o similars. Es Valorarà Experiència professional: Experiència professional dins del sector hospitalari. Formació i Coneixements Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal·lacions relacionades.Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l'àrea i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.Idiomes i Office.Disponibilitat d'incorporació immediata. Competències Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel·lència, i gestió del canvi/innovació.Competències específiques: organització, ordre, metodologia i planificació, i treball en equip.Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat i comunicació. Barem De Puntuació Formació complementària: màxim 20 punts
Experiència professional: màxim 40 punts
Entrevista competencials: màxim 40 punts
En cas de dubte, podeu contactar amb RRHH a través de la següent adreça de correu electrònic: ******.
#J-18808-Ljbffr