Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

F608 | Logístico/A Interinidad 40H Rotativo Lliçà

Nuestras TiendasEl lugar donde demostramos, cara a cara, nuestro propósito. Si compartes este objetivo y tu satisfacción es conseguir que los clientes puedan...


Desde Leroy Merlin - España - Barcelona

Publicado a month ago

Client Relations Manager (Uk) | X-311

We are looking for someone to join the UK Client Relations Team! You will be the first point of contact for our doctors for all membership and service-relate...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Support - Fluent French Speaker - Weekends Rn093

Our Client: We Care: Passionate about Customer Support, with a drive to achieve and exceed targets to achieve a high-quality level of consumer service.We're ...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado a month ago

S-571 In-Room Dining Manager

Job Description What you'll do We are looking for an experienced In-Room Dining Manager to join the pre-opening team at SLS Barcelona. Under the guidance of ...


Desde Sls - Barcelona

Publicado a month ago

Atenció Al Client - Telecomunicacions (Híbrid) | (Kql-707)

Atenció Al Client - Telecomunicacions (Híbrid) | (Kql-707)
Empresa:

Avansel Selección


Detalles de la oferta

Descripció :
Estem buscant una persona d'Atenció al client per a una empresa amb un model d'organització horitzontal i autogestionat (TEAL), dedicada al sector de les Telecomunicacions, internet i telefonia per a empreses i particulars, ubicada al Prat de Llobregat (Barcelona) .

QUÈ S'OFERIX?

Contracte indefinit a jornada completa (37,5h/setmana)
Salari inicial de 22.320 euros / bruts anuals (durant el període de formació), després 23.949 euros bruts anuals
Treball híbrid : 2 dies presencial, 3 dies teletreball (un cop finalitzat el període de formació)
Horari flexible entre les 9 i les 18h
Un cap de setmana i 4 tardes de guàrdia cada tres mesos (retribuïda a part del salari base)

QUINES FUNCIONS REALITZARÀS?
Tramitar contractacions, altes/baixes, canvis de tarifes i serveis.
Atendre i resoldre possibles incidències i derivar a l'equip tècnic les incidències més complexes.
Atendre la centraleta i els correus urgents a les guàrdies.

Requisits:
Experiència en atenció al client.
Català i castellà alt, parlat i escrit.
Ús d'eines informàtiques (ERP, CRM).
Compartir valors de sostenibilitat, consum responsable i benestar social.
Poder acudir de forma presencial a les oficines al Prat de Llobregat 2 dies a la setmana (5 dies durant el període de formació).

Requisits Valorables:
Experiència al sector de les telecomunicacions.
Experiència en call center o atenció telemàtica.
Gestió d'incidències telemàticament.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Atenció Al Client - Telecomunicacions (Híbrid) | (Kql-707)
Empresa:

Avansel Selección


Built at: 2024-09-17T08:25:31.567Z