Som una important empresa de serveis reconeguda i líder en el sector industrial productiu en les seves diferents etapes, gràcies a una òptima relació qualitat/preu i postvenda que oferim, amb una organització i persones d'alt nívell professional.
Apostem per una tecnologia més avançada i disposem d'una àmplia gamma de recursos materials que es renoven i actualitzen periòdicament, així com també professionals perfectament qualificats i en formació tècnica contínua per adaptar-nos al nívell d'exigència del mercat actual.
La missió de l´empresa és satisfer les necessitats més rellevants dels nostres clients, aportant solucions a mida recolzades en un estudi detallat en fase comercial i una proposta tècnica adient que permeti implementar un servei òptim dins del procés industrial.
Actualment precisem incorporar al departament de Facturació una persona per participar en la realització i gestió de les següents tasques:
- Control i entrada d´hores treballades per els operaris (Albarans)
- Facturació de comandes
- Comunicació contínua amb empreses client
- Realització d´ofertes i pressupostos
- Ressolució d´incidències
- Utilització diària de SAP
- Utilització diària d´Excel
Valorarem positivament:
- Estudis relacionats amb ADE/Comptabilitat/Finances.
- Experiència i domini en SAP
- Experiència en realització de tasques similars
- Domini alt de Català i Castellà
- Domini alt de Paquet Office
Què t´oferim?
- De Dilluns a Dijous flexibilitat d´entrada de 08:00 a 09:00 i sortida entre 17:00 i 18:00, amb una hora per dinar
- Divendres de 08:00 a 15:00
Si creus que encaixes en el perfil, no ho dubtis i vine a treballar amb nosaltres!
Tipo de puesto: Jornada completa
Salario: 18.000,00€-21.000,00€ al año
Beneficios:
- Flexibilidad horaria
Horario:
- De lunes a viernes
- Flexibilidad horaria
- Turno de 8 horas
Educación:
- FP Grado Medio (Deseable)
Experiência:
- Experiência administrativa: 2 años (Deseable)
- Microsoft Office: 4 años (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial