Auxiliars administratius/ves per cobrir una baixa per maternitat / vacances a la comarca del Segrià.
Requisits: Titulació de graduat escolar, de formació professional de primer grau o equivalent. Coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana (C1). No haver estat condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, així com per tràfic d'éssers humans, tal com disposa l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció Jurídica del Menor, modificada per la Llei 26/2015, de 28 de juliol. Responsabilitats: Arxiu i classificació de la documentació del centre. Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.
). Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes i relacions. Gestió informàtica de dades (domini de l'aplicació informàtica que correspongui en cada cas). Atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre. Recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.
). Realització de comandes de material, comprovació d'albarans, etc., d'acord amb l'encàrrec rebut per la direcció o la secretaria del centre. Manteniment de l'inventari. Control de documents comptables simples. Exposició i distribució de la documentació d'interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.
). Experiència: 4 mesos en tasques similars.
Estudis: Estudis primaris complets.
Idiomes: Català (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional).
Condicions: Contracte laboral temporal (2 mesos). Jornada completa. Salari mensual brut: 1597. El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: Kit Empleo
#J-18808-Ljbffr