L'Agència Catalana de l'Aigua té la necessitat de cobrir un lloc de treball de Tècnic/a de Gestió Administrativa de la Unitat d'Administració i Comunicació Interna adscrita a la Divisió de Recursos Humans.
La seva missió serà realitzar la gestió administrativa de personal mitjançant el manteniment actualitzat del conjunt de documents i informacions administrativa-laboral de la plantilla, així com l'atenció personalitzada a les persones treballadores de l'Agència, tant del personal laboral, com funcionari, i amb els organismes implicats, sota les directius marcades per la Unitat d'Administració i Comunicació Interna i la Direcció de Recursos Humans.
Funcions:Gestionar, tramitar i fer el seguiment de la contractació del personal de l'ACA:Elaborar contractes i comunicar i formalitzar els moviments del personal als organismes oficials competents en cada cas a través de les aplicacions habilitades a l'efecte.Comunicar i formalitzar els moviments del personal a la TGSS (sistema Red): altes i baixes i modificacions.Realitzar el seguiment dels tràmits administratius i formals propis del personal temporal de l'ACA.Formalitzar i enregistrar els comunicats de baixa, confirmació i alta d'incapacitat, i fer els tràmits amb les entitats i organismes corresponents.Realitzar la gestió i tramitació dels processos administratius del personal laboral i gestió i control del registre de jornada i horaris:Realitzar el manteniment de dades i situacions personals dels treballadors a SAP.Calcular i actualitzar a l'aplicatiu informàtic els contingents d'absentisme.Gestionar registre de jornada, control horari, resolució d'incidències del personal.Tramitar documentació personal extern i excels de control.Informar, gestionar i resoldre les consultes internes i externes referents al seu àmbit de treball:Realitzar l'atenció presencial, telefònica, i per altres mitjans informàtics actius sobre la tramitació dels expedients.Gestionar i resoldre les consultes, incidències i qüestions recollides a l'aplicació GAP.Realitzar entrevistes personalitzades i d'assessorament.Realitzar les tasques que li siguin assignades en relació a la gestió del teletreball de l'Agència.Participar en el disseny i confecció del pla d'acollida de l'Agència.Col·laborar en les activitats encarregades per el/la Cap d'Unitat o Director/a Divisió.Mantenir i actualitzar l'arxiu de la documentació gestionada.Realitzar altres tasques no recollides en els punts anteriors, assignades per la persona jeràrquicament superior.
#J-18808-Ljbffr