Es precisa incorporar 1 auxiliar administratiu/va comercial per a una empresa situada a La Garriga. Perfil Professional orientat al Programa per a la Contractació Laboral de Persones en Situació de Major Vulnerabilitat. Es requereix viure al Vallès Oriental, titulació oficial d'administració, nivell alt d'anglès, dots comercials, nivell alt d'Office, domini del correu-e i edició PDF-ERP. Aportar experiència prèvia en lloc similar. S'ofereix contracte indefinit a jornada completa. Sou brut mensual 1656€.
Responsabilitats: Gestió administrativa comercial: tramitació de comandes, coordinació de la documentació necessària per a la recepció i processament de comandes de clients, incloent el seguiment i resolució d'incidències.Facturació i gestió documental: suport en la preparació de factures, albarans i altres documents comercials, garantint que la informació sigui correcta i actualitzada. Suport logístic, coordinació amb el departament de logística per assegurar l'enviament i lliurament de comandes dins dels terminis previstos.Atenció al client i suport comercial: atenció telefònica i via correu electrònic sobre consultes, queixes o sol·licituds dels clients, oferint un servei ràpid i eficient tot assegurant que l'experiència del client sigui positiva. Seguiment de clients potencials. Suport a l'equip comercial en la gestió de leads, mantenint contacte amb clients potencials, recollint informació i preparant ofertes comercials.Ús d'idiomes i comunicació internacional: suport en la comunicació amb clients internacionals, traduint correus electrònics, documents i altres materials comercials, així com assistint en la resolució d'incidències lingüístiques.Habilitats comercials i de negociació: assistència a l'equip comercial en la comprensió de les característiques dels productes o serveis per oferir informació tècnica i comercial als clients.Gestió d'eines informàtiques i CRM: domini de programari de gestió comercial. Ús de programes com ERP, CRM o altres plataformes per gestionar bases de dades de clients, generar informes comercials i mantenir un seguiment de les interaccions amb els clients. Requisits mínims: Experiència 12 mesos en lloc de feina similar.Títol FP de grau mig en administració.Anglès (parlat superior, escrit C1).Competències: nivell alt d'Office, domini del correu-e i edició PDF-ERP. Contracte laboral indefinit, jornada completa, salari mensual brut 1656€.
#J-18808-Ljbffr