Vjr-520 - Community Manager

Detalles de la oferta

¿Cuál debe ser el perfil de un Community Manager?
Un Community Manager es el profesional responsable de construir y administrar la comunidad online y gestionar la identidad y la imagen de marca, creando y manteniendo relaciones estables y duraderas con sus clientes, proveedores y sus fans en internet.
Tareas Diseño de estrategias publicitarias
Gestión de comunidades
Evaluación y gestión de procesos y proyectos
Gestión de crisis
Atención al cliente
Herramientas 2.0
Copywriting
Analítica web y otras muchas
Requisitos Experiencia demostrable de mínimo 2 años.
Disposición para aprender
Trabajar bajo presión

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Buen Salario Inbound Marketing Manager - Spain

.Our client is a SaaS company, ranked among the 10 most promising Startups in Spain and one of the most important in Europe, growing internationally across d...


Brainboxgroup - Barcelona

Publicado 13 days ago

Playable Ad Developer Marketing · Barcelona, Riyadh

.About Sandsoft:Headquartered in Riyadh, Saudi Arabia, Sandsoft is a global video game developer, publisher and investor with a focus on engaging and enterta...


Sandsoft - Barcelona

Publicado 13 days ago

Global Revenue Marketing Manager Zbu-888

.Company Description: QAD is building a world-class SaaS company, and we are growing. We are looking for talented individuals who want to join us on our miss...


*Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 13 days ago

Pjn-374 Senior Paid Media Marketing Specialist (Saas) - Bcn

Merlin Digital Partner: Your Strategic Talent Partner in the Digital Ecosystem. At Merlin, we are a leading talent acquisition consultancy with over 20 years...


Merlin Digital Partner - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-16T02:32:17.095Z