Vendedor/A Administrativo/A - [Iv780]

Detalles de la oferta

T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta i ferreteria a Catalunya?
Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.
Pel nostre magatzem de VIC, cerquem un/a ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL per incorporar al departament de Fusta.

Si ets una persona amb iniciativa, implicada a la feina, resolutiu/va i tens dots comercials, segur que encaixaràs amb nosaltres.
Treballem en equip i orientem al client, per tal que tingui la millor experiència.
Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència?
Ens agradaria conèixer-te.

Què t'oferim?Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.Incorporació a un projecte estable.Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge. Requerits:Residència a Vic o comarca d'Osona.Experiència prèvia de 2 anys en tasques administratives. Tasques:Atenció als clients (presencial i telefònicament).Creació de comandes i realització d'albarans pels clients, per la posterior facturació.Control d'entrades i sortides de material.Gestió d'incidències del material.Assessorament als clients durant el procés de compra dels productes de fusta i els seus derivats per la posterior venta.Realització de traspàs de comandes entre els centres de treball.Entrada de material al sistema.Gestió de transferències bancàries. Valorable:Coneixements en Excel.Coneixements en SAP o ERP similar.Coneixements o formació en fusta, fusteria o els seus derivats.Grau Mig en Administració i Finances.Disposar de vehicle propi. Condicions:Salari: Segons conveni Magatzemistes de fusta Barcelona (14 pagues).Horari: Dilluns a divendres 08:00 a 13:00 i 15:00 a 18:00h. Tipo de puesto:Jornada completa, Contrato indefinido

Salario:1.500,00€-1.600,00€ al mes

Horario:De lunes a viernesJornada partida Preguntes per la sol·licitud:On vius actualment?Has realitzat tasques d'atenció al client en un punt de venda presencial?Explica breument la teva experiència com a administratiu/va comercial. Experiència:Tasques d'atenció telefònica al client: 2 anys (Deseable)Tasques d'introducció i emissió d'albarans: 2 anys (Deseable)SAP: 2 anys (Deseable) Idioma:Francès (Deseable)

Ubicació del treball:Empleo presencial

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Sales Development Executive- Uki Market

At SAP, we enable you to bring out your best. Our company culture is focused on collaboration and a shared passion to help the world run better. We offer a h...


Sap Se - Barcelona

Publicado 22 days ago

Rtf534 Digital Account Executive - French Speaker

In SMC and Digital Sales, we have set out to empower our customers through the unique value of the Microsoft cloud by building a globally led, digital-first ...


Microsoft - Barcelona

Publicado 22 days ago

Digital Sales Executive - German Speaker For Switzerland

Digital Sales Executive - German Speaker for SwitzerlandAt SAP, we enable you to bring out your best. Our company culture is focused on collaboration and a s...


Sap Se - Barcelona

Publicado 22 days ago

Inbound Sales Representative (Small Business Solutions)

Job Details: Inbound Sales Representative (Small Business Solutions)Drive Sage's growth by identifying and converting new business opportunities through inbo...


Sage - Barcelona

Publicado 22 days ago

Built at: 2025-01-05T02:56:00.821Z