Nombre de places a cobrir: 1
Categoria professional: Auxiliar AUX1
Localitat i centre de treball: Campus Nord UPC, 08034, Barcelona
Remuneració bruta anual: ,35 €
Jornada laboral: 40h setmanals
Tipus contracte: Pràctiques
Duració prevista: 12 mesos, amb data d'incorporació màxima pel 15 / 12 / 2023
Funcions del lloc de treball:
Aquesta contractació està supeditada a l'atorgament de l'ajut del Programa de Primera Experiència en Administracions Públiques Tercera Convocatòria en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
El CIMNE necessita actualitzar els continguts del seu portal de transparència seguint la normativa i el nivell de detall que exigeix l'Administració.
Es requereix la incorporació d'una persona que idealment tingui formació en disseny i programació de pàgines web i sobretot molta habilitat en el tractament i ordenació de dades.
Les tasques que se li encarregaran seran les de recopilar totes les dades que requereix la instrucció de referència (les quals seran facilitades pel personal dels diferents departaments del centre), ordenar-les i publicar-les en el portal de transparència, seguint les directrius de la Llei.
En concret, caldrà estructurar la informació en sis grans blocs:
Organització institucional i estructura administrativa
Normativa i informació d'interès jurídic
Ciutadania i polítiques públiques
Alts càrrecs, personal directiu i funció pública
Contractes, convenis i subvencions
Economia i patrimoni
L'actualització del portal de transparència és, sense cap mena de dubte, un tema de digitalització molt rellevant que tindrà un impacte important en aspectes com:
L'accessibilitat: la informació serà accessible de forma ràpida i fàcil per a tothom, en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.
L'eficiència: el procés de recopilació i publicació de la informació rellevant estarà automatitzat.
L'agilitat en les actualitzacions: es programarà de tal forma que les actualitzacions es realitzaran de manera immediata i serà possible publicar la informació en temps real, mantenint-la sempre actualitzada i evitant l'obsolescència de la informació.
La interactivitat i participació: oferirà funcionalitats interactives com ara la possibilitat de realitzar consultes, enviar preguntes o suggeriments, impulsant la transparència activa.
L'accés a més informació: s'inclourà una àmplia varietat de formats d'informació, enriquint l'experiència de l'usuari i facilitant la comprensió de la informació.
La persona que s'incorporarà per poder tirar endavant aquest projecte dependrà directament de l'equip de Gerència, amb el qual coordinarà tota l'activitat, encara que tindrà una relació molt estreta amb tots els departaments de suport a la recerca de l'entitat ja que la matèria de transparència és transversal a tota la institució i sobretot amb el departament de Comunicació, especialment amb el webmaster.
Requisits:
Formació: nivell mínim de FP de Grau Superior en l'Àmbit d'Administració i Gestió o bé en l'àmbit de la Informàtica i Comunicacions.
Tenir entre 16 i 29 anys el dia anterior a l'inici del contracte.
Estar inscrit com a demandant d'ocupació no ocupat al registre del SOC.
Mèrits o aspectes a valorar:
Experiència en tractament de dades
Experiència en documentació
Coneixements en l'àmbit de l'administració pública.
Experiència en programació de pàgines web.
Bona capacitat de treballar en equip.
Sistema de qualificació:
En primer lloc, es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts. Per a l'obtenció d'aquesta nota, es sumaran els valors obtinguts en les següents apartats:
Titulacions acadèmiques: 20%
Formació i perfeccionament: 20%
Experiència professional: 10%
Coneixement de la llengua catalana: 10%
Coneixement d'anglès: 10%
Proves selectives i entrevista: 30%
Els candidats hauran de completar el formulari Application Form de la nostra web indicant la referència de la vacant i adjuntant els documents requerits.
El CV que s'adjunti ha de ser cec (no pot contenir ni el nom ni el cognom de la persona candidata).
L'aplicació es farà mitjançant CV i carta de presentació (si s'escau). En ambdós casos els documents hauran de ser cecs.
No han d'incloure cap dada personal que sigui susceptible de discriminar els candidats com poden ser nom, edat, sexe, nacionalitat, fotografia o lloc de residència.
Qualsevol candidat que lliuri aquesta informació serà descartat.
El termini per a la presentació de les sol·licituds és el dia 14 de novembre de 2023 a les 12h.
Als candidats preseleccionats se'ls podrà sol·licitar la documentació exigida en els apartats de Requisits i Mèrits i podran ser convocats per a la realització de proves selectives (que poden tenir caràcter eliminatori) i / o entrevistes personals.
Aquestes actuacions estan subvencionades pel SOC i es financen amb càrrec als fons procedents del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència Finançat per la Unió Europea- NextGenerationEU.
#J-18808-Ljbffr