Teleoperador/A Per Al Servei De Teleassistència De L'Ajuntament De Barcelona

Detalles de la oferta

El Servei de Teleassistència d'UTE ASISPA-SUARA té com a objectiu ajudar a les persones majors, amb discapacitat o dependència perquè puguin continuar vivint en el seu domicili, amb seguretat i reduint el risc d'aïllament. A més d'actuar en casos d'emergència, el servei també actua de manera preventiva mantenint un contacte telefònic continu amb la persona usuària. Ets una persona dinàmica i amb habilitats comunicatives? Vols formar part d'un projecte d'iniciativa social que té cura de les persones? ET BUSQUEM A TU Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació. Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent. Què necessites? ESO/EGB. Valorable: CP en Gestió de trucades de teleassistència, CP Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials o domicilis, CFGM Tècnic/a en Emergències Sanitàries, CFGM Tècnic/a en Atenció a Persona en Situació de Dependència, CFGM Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, CFGS Integració Social. Nivell català alt (ideal aportar títol nivell C1). Nivell Mitjà-Alt en Ofimàtica. Experiència de 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència. Proactivitat, agilitat, responsabilitat, treball en equip i empatia. Què t'oferim? Vacant estable de 40 hores setmanals. Horari: dies rotatius de dilluns a diumenge (setmana curta/setmana llarga) i horari fixe de 9:00-17:00h. Salari: 17.025 euros bruts anuals 14 pagues plus festiu. Data incorporació: immediata. Localització: Barcelona (Magòria-La Campana).


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Adzuna_Ppc

Requisitos

Customer Host (8 Hours Ftc)

White Stuff was established in 1985 through a simple idea. This idea grew and now we have shops and concessions in the UK and internationally, selling women'...


White Stuff - Otra

Publicado 12 days ago

Contact Centre Support

Who are we? We are Motorpoint, the UK's leading omnichannel car retailor of nearly new cars. We focus on providing our customers with unrivaled choice, quali...


Motorpoint - Otra

Publicado 12 days ago

Dutch Or Flemish Customer Technical Support Agent

Are you ready for an exciting opportunity to work and live in Tangier, Morocco? We're looking for enthusiastic individuals to join our team as Customer Suppo...


Recruit4Work Sl - Otra

Publicado 12 days ago

Serbian Customer Service Representative

We are looking for a Customer Support Representative for a Prestigious Travel Company. If you are an empathetic individual with excellent listening skills, a...


Recruit4Work Sl - Otra

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-15T08:11:37.805Z