Teleoperador/A De Teleassistència Bcn 30H

Detalles de la oferta

Key Talent Indicator  somos la consultora tecnológica especializada en recursos humanos que ofrece soluciones innovadoras para la gestión del talento.
Tenemos un enfoque basado en el uso de nuestro software con IA para que te puedas evaluar y analizar tus habilidades y aplicar a las ofertas que más encajan contigo.
Somos eficientes, evaluamos el talento de manera objetiva, sin sesgos y cerramos el tiempo de contratación en tiempo record dando resultados óptimos.
Si t'agrada enfrontar desafiaments/reptes i trobar solucions de forma àgil, aquesta posició és per a TU!
Funcions del rol: Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals.
Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris.
Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari.
Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.
Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries.
Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.
Què necessites?
ESO/EGB.
Valorable: CP en Gestió de trucades de teleassistència, CP Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials o domicilis, CFGM Tècnic/a en Emergències Sanitàries, CFGM Tècnic/a en Atenció a Persona en Situació de Dependència, CFGM Tècnic/a en Cures Auxiliars d'Infermeria, CFGS Integració Social.
Nivell català alt (ideal aportar títol nivell C1).
Nivell Mitjà-Alt en Ofimàtica.
Experiència de 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistència.
Proactivitat, agilitat, responsabilitat, treball en equip i empatia.
Què t'oferim?
Vacant estable 30 hores setmanals.
Horari: dies rotatius de dilluns a diumenge (setmana curta/setmana llarga) i horari fixe de 8:00-14:00h.
Salari: 12.768 euros bruts anuals 14 pagues + plus festiu.
Data incorporació: immediata.
Localització: Barcelona (Magòria-La Campana).
#LI-GE1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Ibtm Call Centre Agent

.D&G's purpose is to make the world a better place, one repair at a time with a mission to keep our customer's world running. You will be responsible for del...


Domestic & General Service Gmbh - Madrid

Publicado a month ago

Recepcionista Con Inglés Con Discapacidad

Fundación Adecco colabora con importante despacho de abogados/as en su plan de inclusión para la incorporación de personas con certificado de discapacidad. B...


Adecco (Spain) - Madrid

Publicado a month ago

Head Of Customer Service - Gelatoconnect

.Head of Customer Service - GelatoConnect About Gelato Gelato's mission is to empower the rapidly growing creator economy with local production and delivery ...


Softbank Investment Advisers - Madrid

Publicado a month ago

Teleoperador /A Venta Cruzada

Fecha de publicación: Horario: Jornada parcial de 30 horas semanales entre lunes y viernes en turno de tarde en horario de 15:00h y 21:00h, y algún sábado ro...


Eurofirms Group Slu - Madrid

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-12T12:33:09.374Z