Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Customer Support For Aerospace Industry- 24/7 (German Speaker)

Do you feel a strong passion for the interaction with a variety of people while contributing to a project that is pioneering sustainable aerospace for a safe...


Desde Blu Selection - Barcelona

Publicado a month ago

[Tun959] - Coordinació Tècnica Per Servei D'Atenció A Domicili A Barcelona

Suara som una empresa cooperativa d'iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d'experiència en l'atenció a les persones, amb 5.000 professionals.D...


Desde Suara Cooperativa - Barcelona

Publicado a month ago

Recepcionista Mercer Residences Boria Barcelona

En Mercer Hoteles cuidamos cada detalle para convertir la estancia de cada huésped en una vivencia memorable. Nuestro equipo humano trabaja para ofrecer la e...


Desde Mercer Hoteles - Barcelona

Publicado a month ago

Martitaej Busca Canguro O Niñera - Trabajo De Niñera En Rubí

Me llamo Marta. Tengo 2 hijos (Nia, 11), (Nio, 8). Y me gustaria el servicio de canguro para alguna noche espordica.


Desde Sitly - Barcelona

Publicado a month ago

Teleoperador/A De Teleassistència A Barcelona

Teleoperador/A De Teleassistència A Barcelona
Empresa:

Suara Cooperativa


Detalles de la oferta

El Servei de Teleassistència de UTE ASISPA-SUARA ofereix atenció immediata les 24 hores del dia, a través d'un sistema tecnològic que connecta a les persones usuàries amb una Central d'Atenció des del qual s'atenen les necessitats sorgides en el domicili.A la UTE ASISPA-SUARA busquem un/a Teleoperador/a  per al nostre Servei de Teleassistència ubicat a Barcelona. Missió: Atendre i gestionar les comunicacions del servei de Teleassistència, amb la finalitat de donar resposta a les necessitats i demandes de les persones usuàries.Funcions del rol:Realitzar l'atenció de trucades telefòniques i resta de comunicacions mantingudes amb la persona usuària i/o les persones del seu entorn soci-familiar per a donar resposta a les seves necessitats i demandes, dins de les competències pròpies del servei i amb respecte a la normativa i les bones pràctiques professionals. Afrontar les situacions d'emergència que es produeixin tant en trucades entrants com en les emeses, aplicant els protocols d'actuació i emprant habilitats psicosocials per a poder realitzar la intervenció o assignació de recursos necessaris. Realitzar seguiment de l'acció aplicada i de la situació de l'usuari. Seguiment i control del benestar de les persones usuàries a través de crides periòdiques de verificació.Fer el treball administratiu i documental de la informació relativa a les diferents intervencions, tant ordinàries com extraordinàries. Mantenir actualitzada la informació en els expedients de les persones usuàries Registre i documentació d'incidències en el sistema de gestió corresponent.Què necessites?Formació Tècnic/a en Emergències Sanitàries o Tècnic/a en Atenció a les Persones en Situació de Dependència. Certificat de Professionalitat en Gestió de Trucades de Teleassistència.Català Nivell C1Experiència mínima 6 mesos en atenció telefònica o en el sector de teleassistènciaConeixements bàsics d'informàtica i maneig d'aplicacions de gestióCapacitat per a manejar situacions d'estrès i actuar amb rapidesa en casos d'emergènciaCapacitat per a treballar en equip i sota pressió, proactivitat, orientació a resultats i excel·lents habilitats de comunicació i empatiaQuè t'oferim?Jornada laboral de 1750 hores/any amb torns rotatiusHorari: de dilluns a diumenge (rotatius) setmana curta i setmana llarga.  Matins: 7 h a 15h, Tardes 15 h a 23h i Nits 23 h a 7h.(Aproximadament)Salari: 17025,12 euros bruts anuals.Data incorporació: immediata


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Teleoperador/A De Teleassistència A Barcelona
Empresa:

Suara Cooperativa


Built at: 2024-09-09T10:34:56.871Z