Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

(C637) Senior Customer Success Engineer

What makes us Qlik? A Gartner Magic Quadrant Leader for 14 years in a row, Qlik transforms complex data landscapes into actionable insights, driving strategi...


Desde Qlik - Barcelona

Publicado a month ago

[N070] Customer Service Representative (Greek-Speaking) - On-Site

Experience the power of a game-changing career Ready to ditch the ordinary and embrace the extraordinary? We're a global technology and services leader that ...


Desde Concentrix Spain - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Service (German Speaker) (G-903)

At Altorecruit, we are a firm specialized in executive search and selection with national and international reach. We are dedicated to connecting mid-level a...


Desde Altorecruit - Barcelona

Publicado a month ago

[Q104] | Client Success - Swedish Speaker

About the role : The Client Success team focuses on client service and retention versus business growth and development. Associates have an assigned portfoli...


Desde Gartner - Barcelona

Publicado a month ago

[Tun959] - Coordinació Tècnica Per Servei D'Atenció A Domicili A Barcelona

Detalles de la oferta

Suara som una empresa cooperativa d'iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d'experiència en l'atenció a les persones, amb 5.000 professionals.Desenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d'altres.Al Servei d'Atenció a Domicili de Barcelona estem seleccionant talent, vine a treballar amb nosaltres!Funcions del rol:Planificació i coordinació dels tots els serveis personal d'atenció directa al seu càrrec.Marcar objectius generals i específics i definir tasques a realitzar.Valoració de l'atenció i les necessitats de les persones ateses, així com dels canvis necessaris. Realitzar el seguiment i l'avaluació mensual / anual dels casos. Avaluació del grau de qualitat dels serveis i del grau de satisfacció dels usuaris.Solució de queixes i/o suggeriments que puguin presentar les persones ateses o familiars.Detecció i prevenció de situacions de risc o d'exclusió social.Informació, orientació i assessorament de prestacions i recursos socials existents.Entre d'altres funcions.Què necessites?Grau en Treball Social o Educació Social finalitzat.Valorable experiència en atenció a la dependència.Proactivitat, habilitats comunicatives i de planificació.Valorable experiència en la gestió d'equips de treball.Què t'oferim?Jornada: 37 hores setmanalsPlaça vacant.Horari: de dilluns a divendres de 8:30h a 15h i una tarda de 15h a 20hSalari: 22.685€ bruts anualsData incorporació: Juny de 2024De què gaudiràs?Programa BENESTARUM: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.)Pla de Retribució FlexibleSuara Club de Benefits: descomptes corporatiusFormació contínuaPlans de Carrera i promoció internaAmbient de treball col·laboratiuCultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-03T23:10:16.558Z