Missió:
Coordinar, gestionar i realitzar el manteniment de les instal-lacions objecte de manteniment integral d'instal-lacions (preventiu, correctiu i legal) segons s'estableix en els corresponents contractes, execució d'instal-lacions noves, sota la supervisió del Cap de Manteniment, per a aconseguir el correcte funcionament de les mateixes i la satisfacció del client.
Funcions:
1. Realitzar i/o fer el seguiment dels contractes de manteniment extern.
2. Vetllar i supervisar la cobertura de la garantia postvenda de les instal.lacions.
3. Ocasionalment si hi ha contracte de manteniment, atendre els clients de manteniment de les obres realitzades per Suris.
4. Donar suport al Cap de Manteniment en tot allò que derivi de la gestió interna del Departament de Manteniment.
5. Les funcions i responsabilitats incloses en el Pla de prevenció.
Activitats:
Seguiment dels contractes de manteniment.
Ocasionalment atén les garanties de les instal.lacions.
Realitza els pressupostos derivats d'incidències o correctius d'instal.lacions en funcionament.
Fa peticions de comanda dels materials al Departament de Compres.
Comunica a l'administratiu del departament les ordres de facturació dels pressupostos.
Fa les visites de seguiment de manteniment.
Pot fer visites a clients per elaborar noves ofertes de treballs de correctiu o modificatiu.
Col.labora amb el Cap de Manteniment en la gestió interna del departament.
Pot realitzar altres funcions adequades al seu lloc a petició del seu Cap.
Perfil de requeriments del lloc de treball:
- Estudis d'Enginyeria tècnica amb especialitat elèctrica o de clima, o Formació Professional de Grau Mitjà o Superior. En el seu cas, l'experiència suplirà els estudis i es determinarà pel lloc de feina i tasques desenvolupades.
- Coneixements tècnics en instal-lacions de climatització, electricitat, ACS, fontaneria, contra incendis, instal-lacions de senyal dèbil.
- Experiència al sector del manteniment d' instal.lacions mínima de cinc anys.
- Coneixements d'informàtica a nívell d'usuari.
- Experiència en l'ús de programes GMAO (preferiblement PRISMA o MANTEST).
- Coneixement de les diferents normatives que afecten a les instal-lacions.
- Experiència en gestió de personal propi i serveis subcontractats.
- Persona resolutiva orientada al client.
- Formació en PRL.
- Coneixement del sistema de qualitat, seguretat, medi ambient i energies.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
#J-18808-Ljbffr