Tècnic Administració Laboral

Detalles de la oferta

El nostre client és un despatx professional de Manresa, orientat a aportar solucions i millores de valor a persones i negocis a través de la prestació de serveis professionals en els àmbits econòmic, financer, jurídic i legal busca per el seu equip un **Tècnic administratiu pel Departament Laboral.**

El perfil ideal del professional a incorporar es el d'algú que tingui un alt grau d'autogestió, orientació al client i que li agradi cooperar i treballar en equip.

Busquem un professional consolidat en l'área d'administració de personal, amb ambició, potencial i ganes de créixer i desenvolupar-se. A mig termini ha de ser capaç d'oferir un assessorament integral en tots aquells assumptes referents a la administració de personal i en una segona fase ser el Consultor de referencia de un conjunt d'empreses.

**Que fa un Tècnic d'Administració de Personal al nostre despatx?**

Reportant directament al Responsable del Departament Laboral assessoraràs als teus clients i elaboraràs i gestionaràs tota aquella documentació laboral necessària : contractes de treball, interpretació de Convenis Col-lectius, altes, baixes i variacions al Sistema Red, els rebuts de salaris, les liquidacions de seguretat social i la resta de documentació.

Ens formarem constantment per estar sempre actualitzats i assessorar de la millor manera als clients.

***Que et proposem?**
- Contracte Estable.
- Ambient dinàmic e innovador i formació.
- Jornada laboral: 40 hores. De 09:00h a 14:00h y de 16:00h a 19:00h. Divendres jornada intensiva. Agost jornada intensiva.

Si et vols incorporar en una empresa en constant creixement, dinàmica i orientada a futur. Si ets inquiet, tens ganes d'aprendre constantment, t'agrada autogestionar-te i busques un bon ambient de treball aquesta es la teva oportunitat.

**Que ens agradaria que aportessis?**
- Imprescindible Diplomatura en Relacions Laborals, Llicenciatura en Ciències del Treball o similar.
- Experiència mínima de 3 anys com a Administratiu del Àrea Laboral en Assessoria o en Departament de RRHH, gestionant diferents empreses.
- Valorable coneixements programa A3.
- Bon nívell d'ofimàtica, en concret en Excel.
- Residencia al Bages.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Hr Manager - Q538

Emerald Stay is a revolutionary prop-tech company that manages high-end homes in non-urban destinations. Our team is shaking up the vacation rental market by...


Emerald Stay - Barcelona

Publicado 14 days ago

Psicólogo/A O Trabajador/A Social

DescripciónFundación especializada en la inserción sociolaboral de personas con discapacidad, ubicada en Llinars del Vallès, precisa incorporar un/a Psicólog...


Pimec Organization - Barcelona

Publicado 14 days ago

Senior Bi Specialist - Powercenter & Redshift

En BETWEEN apostamos por ofrecerte las mejores oportunidades dentro del área tecnológica. Contamos con un equipo de más de 900 profesionales. Ser parte de nu...


Between - Barcelona

Publicado 14 days ago

Consultant.E En Recrutement (H/F) - Vie

Bruce, la plateforme de recrutement 100% digitale et mobile, accompagne les entreprises dans leur recrutement et les talents dans leur recherche d'emploi. No...


Bruce - Barcelona

Publicado 14 days ago

Built at: 2024-12-28T06:41:10.711Z