El nostre client és un despatx professional de Manresa, orientat a aportar solucions i millores de valor a persones i negocis a través de la prestació de serveis professionals en els àmbits econòmic, financer, jurídic i legal busca per el seu equip un **Tècnic administratiu pel Departament Laboral.**
El perfil ideal del professional a incorporar es el d'algú que tingui un alt grau d'autogestió, orientació al client i que li agradi cooperar i treballar en equip.
Busquem un professional consolidat en l'área d'administració de personal, amb ambició, potencial i ganes de créixer i desenvolupar-se. A mig termini ha de ser capaç d'oferir un assessorament integral en tots aquells assumptes referents a la administració de personal i en una segona fase ser el Consultor de referencia de un conjunt d'empreses.
**Que fa un Tècnic d'Administració de Personal al nostre despatx?**
Reportant directament al Responsable del Departament Laboral assessoraràs als teus clients i elaboraràs i gestionaràs tota aquella documentació laboral necessària : contractes de treball, interpretació de Convenis Col-lectius, altes, baixes i variacions al Sistema Red, els rebuts de salaris, les liquidacions de seguretat social i la resta de documentació.
Ens formarem constantment per estar sempre actualitzats i assessorar de la millor manera als clients.
***Que et proposem?**
- Contracte Estable.
- Ambient dinàmic e innovador i formació.
- Jornada laboral: 40 hores. De 09:00h a 14:00h y de 16:00h a 19:00h. Divendres jornada intensiva. Agost jornada intensiva.
Si et vols incorporar en una empresa en constant creixement, dinàmica i orientada a futur. Si ets inquiet, tens ganes d'aprendre constantment, t'agrada autogestionar-te i busques un bon ambient de treball aquesta es la teva oportunitat.
**Que ens agradaria que aportessis?**
- Imprescindible Diplomatura en Relacions Laborals, Llicenciatura en Ciències del Treball o similar.
- Experiència mínima de 3 anys com a Administratiu del Àrea Laboral en Assessoria o en Departament de RRHH, gestionant diferents empreses.
- Valorable coneixements programa A3.
- Bon nívell d'ofimàtica, en concret en Excel.
- Residencia al Bages.