**Lleal i Tulsà & Associats,S.L** Reconeguda assessoria per empreses i particulars a Girona
nascuda el 1984 a Girona dedicada a oferir un **assessorament integral **als nostres clients que inclou els** serveis laboral, fiscal i comptable, jurídic, gestió administrativa i la comunicació. **La solidesa tècnica, l'experiència, el tracte personal i la motivació de cada integrant de l'equip són el nostre millor aval. Estem creixent i volem sumar talent al nostre equip, **t'hi apuntes?**
Busquem un **TÈCNIC/A LABORAL SÈNIOR** responsable de garantir als nostres clients un excel-lent servei
**Què busquem?**
- Professional amb sòlida experiència en el món laboral de la mà d'una assessoria laboral.
- Molt valorable experiència i coneixements en gestió i assessorament laboral en empreses de l'administració pública.
- Formació Superior a nívell de Dret, Ciències del Treball, Relacions Laborals o similar.
- Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'área laboral i del contacte amb el client i amb capacitat de trobar la millor solució pels nostres clients.
- Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.
- Cal que aporti elevats coneixements tècnics, domini dels programes de nòmines (A3, SAGE...), domini de les eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.
- Busquem un/a professional amb inquietud i ganes per estar informat/ada de les novetats en la temàtica laboral.
- Imprescindible domini del paquet office especialment de l'excel.
**Què oferim?**
- Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
- Formació continuada, excel-lent ambient de treball.
- Interessant Pla de Carrera en funció de l'experiència i valors aportats.
**Què busquem?**
- Professional amb sòlida experiència en el món laboral de la mà d'una assessoria laboral.
- Molt valorable experiència i coneixements en gestió i assessorament laboral en empreses de l'administració pública.
- Formació Superior a nívell de Dret, Ciències del Treball, Relacions Laborals o similar.
- Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'área laboral i del contacte amb el client i amb capacitat de trobar la millor solució pels nostres clients.
- Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.
- Cal que aporti elevats coneixements tècnics, domini dels programes de nòmines (A3, SAGE...), domini de les eines ofimàtiques i de comunicació amb els organismes públics.
- Busquem un/a professional amb inquietud i ganes per estar informat/ada de les novetats en la temàtica laboral.
- Imprescindible domini del paquet office especialment de l'excel.