Descripción de la oferta
Per a consolidada Consultoria d'empreses de Vic en important fase de creixement, seleccionem a un/a Tècnic/a Laboral Sénior.
En dependència del/la Responsable del Departament Laboral, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Confecció de nòmines i quitances.
- Tramitació d'altes, baixes i modificacions a la seguretat social.
- Tramitació d'Assegurances Socials.
- Confecció i comunicació de contractes.
- Càlcul d'IRPF (previsió anual i regularitzacions).
- Comunicacions amb Organismes Oficials.
S'ofereix:
- Incorporació estable i immediata en Consultoria d'empreses referent a la Comarca d'Osona.
- Formació interna i externa, de la mà de professionals amb àmplia experiència en el sector.
- Excel-lent ambient de treball.
- Condicions salarials d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
- Horari: Entrada i sortida flexible de 8h - 9h fins 13h - 14h. Tardes: 2 tardes es treballa fins a les 16:30h i 2 tardes fins a les 18h i divendres: de 8h - 9h a 14h. Estiu: horari intensiu de matins.
Es requereix:
- Persona proactiva, resolutiva, amb clara orientació al client i que compti amb altes habilitats socials i comunicatives.
- Coneixements actualitzats de legislació laboral i de seguretat social.
- Residència a Osona o comarques limítrofes.
Estudios mínimos
- Formació universitària en Dret del Treball, Relacions Laborals, Garduat Social, Ciències del Treball i/o similars.
Experiência mínima
- Es requereix experiència mínima de 3 anys com a Tècnic/a Laboral, Tècnic de Nòmines o similars, preferiblement en assessoria, gestoria o consultoria d'empreses.
Idiomas mínimos
- Català i castellà: avançats.
Requisitos valorables
- Es valoraran positivament coneixements o experiència en l'ús del software SAGE.
- Es valorarà positivament coneixement del teixit empresarial d'Osona i comarques limítrofes.
Inscribirse en la oferta
- Consultoría
- Barcelona, España
- Contrato
- Indefinido
- Jornada completa
- Salario bruto fijo 30.000-35.000 euros/año