Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Auxiliar Administratiu/Va Laboral

Aux. administratiu/va amb coneixements i experiència en administració laboral. Gestió de contractes laboral (altes i baixes). Valorable experiència en elabo...


Ajuntament De Sant Feliu De Guíxols - Burgos

Publicado 23 days ago

24119/ Técnico/A Superior De Prl - Miranda De Ebro

En Quirónprevención, buscamos contar con el mejor talento. Queremos que formes parte de un proyecto que piensa a lo grande, en expansión y que tiene siempre ...


Quironprevencion - Burgos

Publicado 23 days ago

Recruiter 360ª

Desde ALN Consulting estamos seleccionando un/a recruiter 360ª para importante empresa del sector de los RRHH. En dependencia de la Dirección Regional, **la...


Aln Consulting - Burgos

Publicado 23 days ago

Administratiu/Va Laboral

Consultoría en Recursos Humanos especializada en búsqueda, atracción y desarrollo de talento. Ayudamos a las empresas a detectar, captar, incorporar y retene...


Mgroup Consultoria En Rrhh - Burgos

Publicado 23 days ago

Tècnic/A Laboral - Nòmines

Detalles de la oferta

Empresa dedicada a la **indústria alimentària **precisa incorporar **un/a tècnic/a laboral - nòmines **per incorporar a l'equip de treball a** Girona**

**Condicions laborals**:

- ** Contracte**: indefinit
- **Horari**: 40 h / setmana en horari de dilluns a divendres intensiu
- **Salari**: a valorar segons vàlua

**Tasques i responsabilitats**:

- Dependrà directament de/la responsable laboral, formant part de l'área d'administració de personal.
- S'ocuparà de l'elaboració de nòmines de tota la plantilla, participació en altres processos i tasques pròpies de l'área d'administració de personal (liquidacions, paternitat / maternitat, jubilacions, noves contractacions...) segons les necessitats de cada moment.

**Formació i experiència**:

- Es requereix formació universitària en relacions laborals o vinculada si es té experiència en l'àmbit **(IMPRESCINDIBLE)**:

- Es requereix experiència d'entre 4 i 5 anys treballant en un departament de RRHH o en una assessoria / gestoria **(IMPRESCINDIBLE)**:

- Es requereix experiència gestionant i confeccionant amb un alt volum de nòmines **(IMPRESCINDIBLE)**:

- Valorable experiència treballant amb ERP Navasion (Summar)
- Es requereixen coneixements d'informàtica bàsica **(IMPRESCINDIBLE)**

**Altres requisits**:

- Català i castellà
- Vehicle propi per arribar al lloc de treball

**Competències valorables**:

- Adaptabilitat al canvi
- Comunicació
- Orientació a resultats
- Treball en equip
- Organització
- Planificació


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2025-01-06T00:08:51.720Z