El nostre client és una assessoria en matèria fiscal, laboral i comptable amb més de 25 anys de presència en el seu sector. Degut a la propera jubilació d'una persona del seu equip, precisa incorporar un/a:
**Tècnic/a Laboral**
Reportant a direcció, la persona a incorporar serà responsable de:
- Confeccionar nòmines.
- Atenció i assessorament a una cartera de clients assignada.
- Gestió de modificacions de jornada, altes i baixes a la SS.
- Elaboració i presentació de contractes laborals.
- Altres funcions relacionades amb la posició (CEMAC's, acomiadaments, ERO's, etc.).
**Requisits**:
Per a ser considerat/dona per a aquest lloc, has de disposar d'experiència prèvia en posicions similars i especialment en confecció de nòmines, demostrant a més, coneixements sòlids de legislació laboral, contractació i tràmits davant la Seguretat Social.
El nívell de formació ideal és universitari, amb especial èmfasi en Relacions Laborals, Administració i Direcció d'Empreses, Dret o similar.
Has de demostrar habilitats de comunicació efectiva, organització, atenció al detall i ús d'eines informàtiques. El domini del programa A3 serà un plus.
Es requereix permís de conduir i domini de l'espanyol i català com a requisits imprescindibles.
**Avantatges**:
Aquesta posició està ubicada a Pineda de Mar i requereix una presència del 100% de la jornada laboral a les instal-lacions de l'empresa. A canvi, el nostre client ofereix:
- Un entorn de treball en constant creixement, col-laboratiu i centrat en les necessitats del client.
- Bon ambient de treball.
- Estabilitat laboral i oportunitats de creixement professional a llarg termini.
- Salari competitiu, ajustat a l'experiència i responsabilitats del càrrec.
- Contínua formació a càrrec de l'empresa.