? Realitzar tasques tècniques, administratives i de coordinació de l'àrea de recursos humans i relacions laborals (RHL): selecció i reclutament, contractació, acollida i benvinguda, formació, capacitació i desenvolupament del personal, absències, avaluació del personal, relacions laborals, gestió nòmina, control de costos, subcontractació de serveis, subcontractació de personal, compra de serveis, control de costos, entre altres.
? Participar en elaborar i executar les polítiques i els procediments adscrits a l'àrea RHL.
? Donar suport al cap en la gestió de la plantilla de personal de l'empresa i altres projectes que es desenvolupin.
? Donar suport a totes les àrees de l'empresa dins l'àmbit de recursos humans i relacions laborals.
? Participar en l'elaboració de documentació de RHL derivada del SIG (procediments, objectius, indicadors, KPI) i preparar informe d'indicadors de gestió de l'àrea RHL trimestralment.
? Realitzar la gestió, manteniment i control del portal de l'empleat/da i del programa de control de presència entre altre programari de gestió de l'equip humà de l'empresa.
? Realitzar l'atenció de les necessitats del personal treballador en tots aquells assumptes relacionats amb la relació laboral amb l'empresa, inclou la gestió de reclamacions, incidències, queixes.
? Preparar i realitzar formacions d'ús del programari i de les eines de comunicació utilitzades pel personal.
? Actuar d'enllaç amb les empreses subcontractades de prestació de serveis per l'àrea RHL, realitzant les tasques de gestió, coordinació, seguiment i control permanent de l'activitat contractada per assegurar el seu acompliment.
? Actuar d'enllaç amb la mútua d'accidents coordinant, comunicant i fent el seguiment de les absències.
? Vetllar pel compliment normatiu en l'àmbit de RH, RL, igualtat, PRL, entre altres.
? Mantenir, actualitzar, digitalitzar, i custodiar l'arxiu del personal de l'empresa.
? Realitzar qualsevol altra tasca dins competències professionals.
Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)