**Descripció del Parc Taulí i de l'Àrea de Persones**:
El Parc Taulí és un Hospital Universitari que té la missió d'oferir una atenció sanitària i social de qualitat, resolutiva, integral i que fomenta l'equitat i la satisfacció en un marc de sostenibilitat, integrant la docència, la recerca i la innovació. Som una entitat d'excel-lència i la nostra raó de ser és la prestació dels serveis sanitaris a la nostra població de referència, com a entitat pública eficient i generadora de valor per al territori.
L'área de Persones (Recursos Humans) és un àmbit consolidat al Consorci, amb participació estratègica en els òrgans de Direcció i una política corporativa que es basa i pivota en els valors, la missió i la visió del Parc Taulí, i que atorga als seus propis professionals la competència de remoure els obstacles perquè la resta de professionals de l'organització assoleixin els objectius i drets que els hi són garantits, actuant com a facilitadors.
El departament assumeix, a més de la interlocució social, la creació, implantació, seguiment i millora de totes aquelles polítiques coorporatives que apliquen a les àrees de Desenvolupament i Talent, Vinculació i Relació laboral, Pressupost de personal, i Suport a la gestió de persones, com poden ser: La gestió dels processos de selecció i incorporació de talent; gestió de les competències professionals; descripció i filiació de llocs de treball; política retributiva i sistemes de compensació, cultura organitzativa i benEstar (polítiques d'igualtat i gestió de conflictes); contractació, cobertures, nòmines i gestió de les condicions laborals; prevenció de riscos; control pressupostari de les despeses de personal i, addicionalment, també incorpora la responsabilitat del control intern i de la visió amb perspectiva global i projectiva dels Recursos Humans, amb una clara vocació d'avançar-se a les necessitats del futur.
**Funcions de la posició**:
La posició s'emmarca dins de l'área Pressupost i plantilla. La missió d'aquesta figura és la de fer càlculs pressupostaris així com ocupar-se del tractament i explotació de tot tipus d'informació pròpia de l'área de persones. Càlculs de plantilla equivalent a temps complert, anàlisi de costos i elaboració d'informes.
Les tasques principals del lloc de feina son:
- Realitzar els càlculs pressupostaris (capítol 1 Despeses de Personal)
- Tractament de la informació de nòmina
- Tancaments de despesa anuals i documentació per auditoria
- Actualització de la informació del mòdul de SAP/OM
- Elaboració d'informes oficials i d'ús intern a partir de l'explotació de les dades pròpies de recursos humans (de plantilla, d'absentisme, de despesa, etc)
- Participació en l'elaboració i millores d'indicadors implementats en Power BI
**Requisits**:
- Titulació oficial universitària (diplomatura, llicenciatura o grau) en economia, empresa, estadística o similar.
- Coneixements d'excel a nívell avançat (el compliment d'aquest requisit ha de quedar reflectit al curriculum presentat i serà comprovat mitjançant un exercici pràctic).
**Es valorarà**:
- Coneixements en SAP.
- Coneixements de programes de Business Intelligence, valorant-se especialment l'experiència en treballs en Power BI.
**S'ofereix**:
Incorporació immediata i amb vinculació estable** a l'equip de treball de l'Àrea de Persones del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
Condicions:
- Jornada completa de 37,25 hores setmanals, en un marc horari entre les 7 i les 17h, amb flexibilitat horària.
- Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).
- Rang salarial: 29.062,60€ amb evolució econòmica per carrera professional.
- Àmplia oferta de formació continuada
Condicions laborals establertes en el III Conveni SISCAT.
- La persona seleccionada es vincularà mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret sigui possible, sense que perdi la condició d'interí/ina abans de la resolució del procés públic de convocatòria de la plaça que s'efectuarà, de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.
**Procés de selecció**:
- 1a fase selectiva:
- **Valoració curricular** (valoració de requisits i mèrits d'acord amb els ítems de l'apartat de _"requisits"_ i "_es valorarà"_).
- 2a fase selectiva:
- Entrevista personal.
- Exercici pràctic d'Excel.
**Informació, inscripció, documentació i termini**:
Les persones interessades podran fer la seva inscripció on caldrà adjuntar:
- ** Currículum en format PDF**.
- **Carta de presentació i motivació per al lloc de treball.**:
- **Titulació necessària pel lloc de treball.**:
- **Formació complementària relacionada amb el lloc de treball que e