Tècnic/A De Pressupost I Plantilles (24 23 Ipv

Detalles de la oferta

**Descripció del Parc Taulí i de l'Àrea de Persones**:
El Parc Taulí és un Hospital Universitari que té la missió d'oferir una atenció sanitària i social de qualitat, resolutiva, integral i que fomenta l'equitat i la satisfacció en un marc de sostenibilitat, integrant la docència, la recerca i la innovació. Som una entitat d'excel-lència i la nostra raó de ser és la prestació dels serveis sanitaris a la nostra població de referència, com a entitat pública eficient i generadora de valor per al territori.

L'área de Persones (Recursos Humans) és un àmbit consolidat al Consorci, amb participació estratègica en els òrgans de Direcció i una política corporativa que es basa i pivota en els valors, la missió i la visió del Parc Taulí, i que atorga als seus propis professionals la competència de remoure els obstacles perquè la resta de professionals de l'organització assoleixin els objectius i drets que els hi són garantits, actuant com a facilitadors.

El departament assumeix, a més de la interlocució social, la creació, implantació, seguiment i millora de totes aquelles polítiques coorporatives que apliquen a les àrees de Desenvolupament i Talent, Vinculació i Relació laboral, Pressupost de personal, i Suport a la gestió de persones, com poden ser: La gestió dels processos de selecció i incorporació de talent; gestió de les competències professionals; descripció i filiació de llocs de treball; política retributiva i sistemes de compensació, cultura organitzativa i benEstar (polítiques d'igualtat i gestió de conflictes); contractació, cobertures, nòmines i gestió de les condicions laborals; prevenció de riscos; control pressupostari de les despeses de personal i, addicionalment, també incorpora la responsabilitat del control intern i de la visió amb perspectiva global i projectiva dels Recursos Humans, amb una clara vocació d'avançar-se a les necessitats del futur.

**Funcions de la posició**:
La posició s'emmarca dins de l'área Pressupost i plantilla. La missió d'aquesta figura és la de fer càlculs pressupostaris així com ocupar-se del tractament i explotació de tot tipus d'informació pròpia de l'área de persones. Càlculs de plantilla equivalent a temps complert, anàlisi de costos i elaboració d'informes.

Les tasques principals del lloc de feina son:

- Realitzar els càlculs pressupostaris (capítol 1 Despeses de Personal)
- Tractament de la informació de nòmina
- Tancaments de despesa anuals i documentació per auditoria
- Actualització de la informació del mòdul de SAP/OM
- Elaboració d'informes oficials i d'ús intern a partir de l'explotació de les dades pròpies de recursos humans (de plantilla, d'absentisme, de despesa, etc)
- Participació en l'elaboració i millores d'indicadors implementats en Power BI

**Requisits**:

- Titulació oficial universitària (diplomatura, llicenciatura o grau) en economia, empresa, estadística o similar.
- Coneixements d'excel a nívell avançat (el compliment d'aquest requisit ha de quedar reflectit al curriculum presentat i serà comprovat mitjançant un exercici pràctic).

**Es valorarà**:

- Coneixements en SAP.
- Coneixements de programes de Business Intelligence, valorant-se especialment l'experiència en treballs en Power BI.

**S'ofereix**:
Incorporació immediata i amb vinculació estable** a l'equip de treball de l'Àrea de Persones del Consorci Corporació Sanitària Taulí.

Condicions:

- Jornada completa de 37,25 hores setmanals, en un marc horari entre les 7 i les 17h, amb flexibilitat horària.
- Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).
- Rang salarial: 29.062,60€ amb evolució econòmica per carrera professional.
- Àmplia oferta de formació continuada

Condicions laborals establertes en el III Conveni SISCAT.
- La persona seleccionada es vincularà mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret sigui possible, sense que perdi la condició d'interí/ina abans de la resolució del procés públic de convocatòria de la plaça que s'efectuarà, de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral.

**Procés de selecció**:

- 1a fase selectiva:

- **Valoració curricular** (valoració de requisits i mèrits d'acord amb els ítems de l'apartat de _"requisits"_ i "_es valorarà"_).
- 2a fase selectiva:

- Entrevista personal.
- Exercici pràctic d'Excel.

**Informació, inscripció, documentació i termini**:
Les persones interessades podran fer la seva inscripció on caldrà adjuntar:

- ** Currículum en format PDF**.
- **Carta de presentació i motivació per al lloc de treball.**:

- **Titulació necessària pel lloc de treball.**:

- **Formació complementària relacionada amb el lloc de treball que e


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

It Manager - Ycf026

FUNCTIONS : Responsabilidades:Creación de valor empresarial a través de tecnologías de la información.Incremento de la productividad mediante digitalización ...


Desde Catenon - Barcelona

Publicado a month ago

Asistente/A Personal |

Ayudar a una mujer a realizar las actividades de su vida cotidiana. Ésta va en silla de ruedas motorizada y vive de manera independiente. No utiliza el lengu...


Desde Oficina De Vida Independent (Ovi) - Barcelona

Publicado a month ago

Account Specialist With Italian - People With Disability (Pwd), Ads

.This job is with Amazon, an inclusive employer and a member of my Gwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community.Please do not contac...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Junior Hr Generalist - N-13

GoodNews was born in Barcelona in 2020 (during Covid-19), with the purpose of bringing back good vibes and reinventing traditional newsstands as meeting poin...


Desde Reconocida Empresa - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-01T11:36:55.913Z