Vols treballar amb un equip que t'ajudarà i on no pararàs d'aprendre i formar-te per créixer com a professional?T'interessa aquesta posició!Funcions a exercir i descripció del lloc de treball:- Participar en el disseny de l'estratègia de contractació i en la revisió i elaboració de Pliego de Prescripciones Técnicas i del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares.- Tramitar i elaborar la documentació de l'expedient de contractació.- Actuar com a secretari/ària de les meses de contractació.- Tramitar i preparar la documentació de les modificacions contractuals i prorrogar-ne el contracte.- Dur a terme les liquidacions de contracte i el control de la seva execució.- Donar suport i assessorar les unitats promotores en l'elaboració i la preparació de la documentació necessària per a la tramitació dels expedients de contractació.- Analitzar i fer el seguiment de la contractació administrativa de les unitats promotores. Realitzar la interlocució amb les empreses licitadores.- Tramitar la contractació menor.Requisits:- Formació universitària en Dret, Ciències Polítiques, Economia o ADE.- Experiència de 2-5 anys en una posició similar.- Experiència en una unitat de contractació administrativa o en una assessoria jurídica de l'administració pública o entre del sector públic de la Generalitat.- Coneixements de la normativa aplicable a la contractació administrativa i dels procediments de contractació pública.- Domini del català i el castellà tan oralment com escrit.- Domini d'eines ofimàtiques d'usuari.- Busquem una persona proactiva, amb capacitat analítica i d'organització, i bones habilitats per a la negociació i presa de decisions.S'ofereix incorporació a una entitat consolidada del sector, amb gran possibilitat de desenvolupament personal.INSCRIU-TE ARA!*En el cas que el professional es volgués presentar a una convocatòria de contracte indefinit, caldrà disposar del nivell corresponent de català a la categoria convocada en un termini de tres anys.#J-18808-Ljbffr