Titulacions: Ha de complir algun dels requisits següents: GRAU en Economia GRAU en Administració d'Empreses GRAU en Enginyeria Informàtica Experiència en l'ocupació: 60 mesos Coneixements d'informàtica: MICROSOFT OFFICE Nívell propi CA: Nívell professional:TÈCNICS I SENSE CATEGORIA LABORAL DETERMINADA Tipus de contracte: LABORAL INDEFINIT;Indefinit Horari: Flexible amb entrada de 8-10h Imprescindibles: Disposar del certificat de discapacitat igual o superior al 33%. Experiència mínima de 5 anys en adquisicions, específicament a IT Service Sourcing. Experiència en proveïment estratègic, negociació de contractes i gestió de relacions amb proveïdors.
- Executar avaluacions de proveïdors (RFI) i sol-licituds de propostes (RFP); Documentació de selecció racional; Procés (outsourcing) que garanteix temps òptims de lliurament de contractes; assolir resultats òptims en termes de Qualitat - Servei - Tecnologia - Preu. - Definició d'objectius de preus basats en anàlisi de mercat i benchmarks alineats amb la unitat de negoci. - Esforçar-se per optimitzar les especificacions i impulsar l'estandardització. - Preparació de resums d'estudis de mercat i consulta de les unitats de negoci sobre les tendències del mercat, panorama de proveïdors. Seleccionar i implementar conceptes per identificar canals de subministrament alternatius o opcions d'estandardització. - Abordar proactivament qüestions de qualitat, rendiment i costos (Gestió de Relacions i Gestió de Proveïdors). - Alineament amb els stakeholders del negoci quant a requeriments de demanda i anàlisi de potencial de paquetització. - Consultoria general d'unitats de negoci i entitats d'Allianz en qüestions estratègiques i per assolir les millors estratègies de proveïment i obtenir la millor relació qualitat-preu. - Anàlisi de despeses estratègiques del mercat d'adquisicions nacional i internacional, així com avaluació comparativa considerant enfocaments de "millors pràctiques" i "cost total de propietat". - Comprendre i promoure l'ús d'eines i processos d'adquisicions, així com garantir el compliment de les polítiques internes, tots els requisits legals i el procés de compres.
- Experiència 60 mesos. GESTIÓ DE COMPRES
- Competències / coneixements: - Capacitat per treballar de manera independent, gestionar múltiples prioritats i complir terminis en un entorn accelerat. - Excel-lents habilitats interpersonals i de comunicació.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2857
- Altres beneficis: Dies de teletreball