Gestionar el desenvolupament de les activitats relacionades amb els processos d'administració i control del personal, assegurant el compliment de les obligacions laborals derivades de la relació laboral de les persones treballadores.
Responsabilitats i funcions bàsiques del lloc:Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...)Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d'acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.Atendre a les consultes i dubtes del personal de l'Entitat i delegacions en matèria laboral.Control dels marcatges del personal.Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).Revisió i gestió del correu diari equip RRHH.Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc:Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.Informe mensual del personal.Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.Gestió d'enquestes i estadístiques oficials.Requisits:Experiència 3 anys en l'área d'Administració de Personal.DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA.Relacions laborals.Espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat).Català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat).Competències / coneixements:Integritat, empatia, honestedat, confidencialitat i gestió de persones.Valors socials en les dinàmiques de treball i al servei de les persones, fent èmfasi en el Respecte, la Bondat, l'Empatia i la Qualitat del treball.Persona organitzada, proactiva, resolutiva i comunicativa.Habilitats de relació, amb vocació, treballar multi disciplinàriament i en equip.Capacitat per a gestionar, organitzar, planificar i atendre a totes les tasques administratives pròpies de l'área de Personal, així com el control i seguiment.Contracte laboral indiferent, jornada completa, salari mensual brut 24000.
#J-18808-Ljbffr