Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

[Flk025] | Regional Payroll Manager

At IFF, the heart of our company is fueled by a sense of discovery, constantly asking "what if?" That passion for exploration drives us to co-create unique s...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 18 days ago

Responsable Rrhh - Xl-085

RESPONSABLE RRHH (SUSTITUCIÓN MATERNIDAD)Empresa dedicada a la fabricación de calderería, montaje de tuberías, equipos industriales y mantenimiento industria...


Desde Ceisa Solutions S. A - Barcelona

Publicado 18 days ago

(R-939) Head Of Fp&A |

Head Of FP&A | (PY742)Barcelona, CataloniaAdevinta Spain is looking for a Head of Financial Planning & Analysis to join an organization that is embarking upo...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 18 days ago

Senior People Operations Partner (M/F/D) - Spain/France

Allow us to introduce ourselvesHello there! We're Appinio, the fastest (and coolest) market research platform. On a mission to make the world a little more f...


Desde Appinio - Barcelona

Publicado 18 days ago

Tècnic/A D'Administració De Personal

Tècnic/A D'Administració De Personal
Empresa:

Assoc. Per L'Int I Salut D Pers Grans Amb Dependen



Puestos Vacantes:
1

Detalles de la oferta

Responsabilitats i funcions bàsiques del lloc •Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...)•Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.•Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d'acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.•Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.•Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.•Atendre a les consultes i dubtes del personal de l'Entitat i delegacions en matèria laboral.•Control dels marcatges del personal. •Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.•Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).•Revisió i gestió del correu diari equip RRHH. Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc•Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.•Informe mensual del personal.•Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.•Gestió d'enquestes i estadístiques oficials.Experiència 3 anys. •Experiència contrastada en RRLL com Tècnic d'Administració de Personal.TÍTOL DE GRAURelacions laboralsespanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)Competències / coneixements: Comunicació, bon tracte a les persones, empatia, planificació, organització, treball en equip.Contracte laboral indefinitJornada completaAltres beneficis: Contracte indefinit (amb dos mesos de prova)Horari de 9h a 14h i de 15h a 18h de dilluns a dijous, divendres de 9h a 14h (guardia per la tarda/rotació amb l'equip RRHH)Salari anual brut de 24000 eu.


Fuente: Soc

Requisitos

Tècnic/A D'Administració De Personal
Empresa:

Assoc. Per L'Int I Salut D Pers Grans Amb Dependen



Puestos Vacantes:
1

Built at: 2024-10-05T18:08:26.061Z