Responsabilitats i funcions bàsiques del lloc •Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...)•Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.•Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d'acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.•Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.•Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.•Atendre a les consultes i dubtes del personal de l'Entitat i delegacions en matèria laboral.•Control dels marcatges del personal. •Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.•Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).•Revisió i gestió del correu diari equip RRHH. Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc•Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.•Informe mensual del personal.•Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.•Gestió d'enquestes i estadístiques oficials.Experiència 3 anys. •Experiència contrastada en RRLL com Tècnic d'Administració de Personal.TÍTOL DE GRAURelacions laboralsespanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)Competències / coneixements: Comunicació, bon tracte a les persones, empatia, planificació, organització, treball en equip.Contracte laboral indefinitJornada completaAltres beneficis: Contracte indefinit (amb dos mesos de prova)Horari de 9h a 14h i de 15h a 18h de dilluns a dijous, divendres de 9h a 14h (guardia per la tarda/rotació amb l'equip RRHH)Salari anual brut de 24000 eu.