Service Delivery Manager

Detalles de la oferta

Desde Kapres Technology estamos buscando un Service Delivery Manager para trabajar con nosotros para un cliente lider en el sector de seguros.

Como parte de la evolución de SOC de la empresa cliente, se ha creado una nueva plataforma de informes con la colaboración del socio externo. La plataforma se llama SSSP (SOC Self Service Portal). Proporciona informes y KPI basados en datos SOC de varias plataformas subyacentes y herramientas de monitoreo.

Gestión del producto SSSP en colaboración con nuestro socio externo. Esto incluye:

- Construir producto roadmap y un mecanismo de priorización relacionado
- Gestión de la gobernanza con un socio externo
- Gestión del presupuesto
- Construir y mantener el caso de negocio del producto y el pronóstico del presupuesto.
- Gestión de acceso de usuarios
- Comprensión de datos y control de calidad.
- Soporte y formación al usuario final.
- Creación y mantenimiento de documentación.
- Compatibilidad con la captura de requisitos y el caso comercial para otros productos de seguridad Informes de KPI como parte del rol.

Requerimientos:

- Conjunto de habilidades de analista de negocios o conjunto de habilidades de gestión de servicios/productos.
- Inglés : obligatorio
- Residencia actual en España

Se ofrece:

- Contrato indefinido con nosotros
- Trabajo remoto
- Horario flexible

At Kapres Technology we are looking for a Service Delivery Manager to work with one of our clients who is a world-leading insurance company.

As part of the client's SOC evolution, they have built a new reporting platform with collaboration with our external partner. The platform is called SSSP (SOC Self Service Portal). It provides reporting and KPIs based on SOC data from a number of underlying platforms and monitoring tools.

**Responsibilities**:
Managing SSSP product in collaboration with external partner. This includes:

- Building the product roadmap and a related prioritisation mechanism
- Managing governance with external partner
- Managing budget
- Building and maintaining product business case and budget forecast
- User Access management
- Data understanding and quality check
- End user support and training
- Documentation creation and maintenance
- Supporting requirements capture and business case for other security products KPIs reporting as part of the role.

**Requirements**:

- Business analyst skillset or service / product management skillset.
- English : mandatory
- Must be currently living in Spain

What can be offered:

- Indefinite contract with us
- Remote working
- Flexible working hours


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Contracts Manager & General Admin

At Vertiv, we build products that keep critical technologies running 24/7. We are proud we were the first to protect mainframes with precision cooling system...


Vertiv - Madrid

Publicado 16 days ago

Concurso-Oposición, Arquitecto Técnico Del Ayuntamiento De Parla (Madrid)

Concurso-Oposición, Arquitecto/a Técnico del Ayuntamiento de Parla (convocatoria Octubre 2024) Resolución de 22 de octubre de 2024, del Ayuntamiento de Parla...


Empleopublico - Madrid

Publicado 16 days ago

Vicepresident Junior Assistant (It)

We are looking for a VICEPRESIDENT JUNIOR ASSISTANT to join an international company leader in a premium spirits team based in Madrid. His responsibilities w...


Befree - Madrid

Publicado 16 days ago

Associate Director Revenue Management

Radisson Hotel Group is one of the world's largest hotel groups with nine distinctive hotel brands, and more than 1,600 hotels in operation and under develop...


Radisson Hotel Group, Madrid Office- Revenue... - Madrid

Publicado 16 days ago

Built at: 2024-11-18T22:45:08.669Z