Service Administration Specialist (Hga-069)

Detalles de la oferta

Job Description Summary
Responsible for facilitating transactions, producing, assembling and delivering replacement/repair parts and equipment as part of a Services agreement or order.
Includes activities such as processing transactions, managing processes, material management, site operations, or warehouse logistics & shipping, sometimes in a shop structure.
Includes craft & non-craft labour as well as manager roles responsible solely for these activities.
Impacts quality of own work and the work of others on the team.
Executes standard operational/technical tasks typically subject to instructions and work routines.
There is latitude to rearrange the sequence to complete task/duties based on changing work situations.
Job Description Funciones y responsabilidades
- Facilita la gestión de pedidos: ingreso de pedido de proceso, ingreso en sistemas internos.
Se conecta a portales y sistemas del cliente.
Puede asistir en actividades de pronóstico, facturación y cobro.
Contacto clave para consultas de clientes, proceso de resolución de quejas (problemas) de clientes.
Trabaja con operaciones para comprender y comunicar compromisos y estados a los clientes.
También puede estar involucrado en actividades de ventas para clientes asignados.
- Amplía el conocimiento de su propia disciplina técnica para ejecutar políticas/estrategias.
Puede incluir roles de respaldo en un campo de conocimiento técnico especializado; sigue adquiriendo conocimientos y habilidades de nivel superior.
- Tiene una comprensión básica de los impulsores comerciales clave; usa esta comprensión para hacer su propio trabajo.
Tiene una buena comprensión de cómo el trabajo de su propio equipo se integra con el de otros equipos y realiza contribuciones al área.
- Puede tener cierta autonomía para tomar decisiones dentro de un marco definido.
Resuelve problemas en situaciones que requieren un buen conocimiento técnico y juicio dentro de los procedimientos establecidos.
Consulta a miembros del equipo con mayor rango por problemas fuera de las instrucciones/los parámetros definidos.
- Un puesto de este nivel requiere buenas habilidades interpersonales y puede ser necesario para dirigir a un equipo joven.
En el caso de roles de atención al cliente, desarrolla relaciones sólidas con el cliente y se desempeña como intermediario entre el cliente y GE HealthCare.
Explica información técnica a otras personas.
Calificaciones Básicas
- Experiencia en puesto similar
- Sólidas habilidades de comunicación oral y escrita.
- Sólidas habilidades interpersonales y de liderazgo.
- Capacidad de trabajar de forma independiente.
- Sólidas habilidades para la resolución de problemas.
Características deseadas
- Idioma catalán nivel nativo
Inclusion and Diversity:
GE HealthCare is an Equal Opportunity Employer where inclusion matters.
Employment decisions are made without regard to race, color, religion, national or ethnic origin, sex, sexual orientation, gender identity or expression, age, disability, protected veteran status or other characteristics protected by law.
Behaviours:
We expect all employees to live and breathe our behaviors: to act with humility and build trust; lead with transparency; deliver with focus, and drive ownership - always with unyielding integrity.
Total Rewards:
Our total rewards are designed to unlock your ambition by giving you the boost and flexibility you need to turn your ideas into world-changing realities.
Our salary and benefits are everything you'd expect from an organization with global strength and scale, and you'll be surrounded by career opportunities in a culture that fosters care, collaboration, and support.
Relocation Assistance Provided: No

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Suplencia Psicólogo-A Savg [Ut582]

Intress necesita incorporar 2 psicólogas-os para cubrir 2 excedencias que nos han surgido en el servicio de SAVG 24h (servicio de atención a mujeres víctimas...


Intress - Madrid

Publicado 11 days ago

(Ne421) Human Resources People Partner

Local People Partner Madrid Office based 4 days per week and 1 day working from home. We are seeking a proactive and experienced Local HR People Partner (LPP...


Ebury - Madrid

Publicado 11 days ago

Administration Officer (M F D) | [Qs-923]

FWU FLLS Madrid Branch We are Forward You - a pioneering provider of unit-linked life insurance, IT and financial services. Our work is changing the way peop...


*Nombre Oculto* - Madrid

Publicado 11 days ago

Hr Advisor | Lsg01

.HR ADVISORAs an HR Advisor for Louis Vuitton Mediterranean, you will be based in our Mediterranean HQ in Madrid supporting the HRBP to achieve the HR team's...


Louis Vuitton - Madrid

Publicado 10 days ago

Built at: 2025-01-09T08:18:30.927Z