- Atenció telefònica i presencial.
- Obrir la porta, rebre les visites i fer les gestions necessàries amb les agendes d'atenció - Obrir el correu electrònic de l'entitat, respondre missatges i/o reenviar-los - Gestió de facturació i comptabilitat.
- Suport a l'àrea de projectes.
- Realització i seguiment de tramitacions administratives.
- Gestió de l'agenda de treball i organització i gestió de reunions.
- Assistència a reunions i redacció d'informes o actes sobre els temes tractats.
- Realitzar tasques executives i facilitar informació per delegació directa de direcció.
- Elaborar fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca.
- Ordenar i classificar física i informàticament expedients i documentació.
- Gestionar la informació en bases de dades informatitzades.
- Processar documentació de gestió empresarial, confidencial o no, i arxivar-la de manera organitzada segons el propi criteri per facilitar el seu accés posterior.
- Buscar informació en documents oficials, revistes, diaris, publicacions especialitzades, pàgines web, etc., i en realitzar un anàlisi i un resum segons les indicacions de la direcció.
- Redactar correspondència i documents complexos seguint les indicacions de direcció, que poden ser detallades o no, i preparar-los per la firma de la direcció.
- Elaboració d'informes o documents organitzats i estructurats de manera entenedora i adequada al llenguatge i coneixement de l'interlocutor - Proposar solucions innovadores, transferibles i adaptades a les necessitats de la direcció.
- Rebre, transmetre i controlar les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics.
- Administrar i gestionar l'aprovisionament d'existències, fer el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament, registrar les entrades d'existències mitjançant suport informàtic o documental.
català (parlat superior, escrit superior)