Ri062 1 Oficial Administratiu/Va (24 83 Ipv Gespac Ofadm)

Detalles de la oferta

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, pel Servei de Gestió de Pacients, ofereix:
Descripció del servei:
El Servei de Gestió de Pacients i Atenció Ciutadana, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l'àmbit assistencial (acollida a l'usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant en la prestació d'una assistència integral i de qualitat.
Funcions generals:
Donar suport en l'organització, registre, arxiu i seguiment de documents administratius que s'elaboren en l'àmbit funcional de la Unitat d'Atenció al Ciutadà.Gestió administrativa en la resolució d'incidències, reclamacions, consultes, queixes rebudes per part de la ciutadania o bé d'institucions mitjançant la tramitació telemàtica dels expedients en el sistema d'informació, assegurant una gestió multidisciplinària coordinada entre serveis, dinamitzant el seu funcionament i vetllant per la seva correcta execució.Realitzar la interlocució, presencial o telefònica, amb els agents implicats (ciutadania, usuaris, institucions sanitàries, entre d'altres) sobre qüestions que es derivin dels processos de l'àmbit funcional de la unitat d'adscripció, assegurant l'execució en el marc estratègic d'actuació.Dur a terme el tractament de la informació, disseny i elaboració d'informes quantitatius/qualitatius de l'àmbit d'opinió de la ciutadania, a partir de les diferents eines d'avaluació de l'experiència del pacient (NPS, grups focals, enquestes de satisfacció, entrevistes personalitzades, avaluació de reclamacions/suggeriments/agraïments), per identificar noves necessitats.Proposar punts de millora així com solucions davant les incidències sorgides en els processos en els quals duu a terme tasques administratives, amb visió estratègica.Participar en els projectes d'innovació i digitalització a la unitat d'adscripció basats en la planificació, gestió i avaluació de la qualitat percebuda pels ciutadans del sistema sanitari públic, concretament en projectes de l'àmbit de la salut i específicament en projectes relacionats amb la participació ciutadana, la comunicació institucional i, essencialment, l'experiència del pacient.Donar suport en els projectes transversals de millora continua de la qualitat en l'àmbit de la gestió ciutadana i realitzar la proposta d'informes, instruccions, resolucions i altres tràmits compresos dintre dels processos de l'àmbit funcional de la unitat d'adscripció.Proporcionar suport administratiu en l'organització de sessions i reunions de la unitat d'adscripció.Requisits:
Títol de Grau Superior en Administració i Finances.Carta de motivació.Nivell de català C1.Es valorarà:
Experiència professional en el desenvolupament de funcions coincidents o anàlogues al contingut del lloc de treball propi d'una Unitat d'Atenció Ciutadana en el marc estratègic d'una organització sanitària de tercer nivell.Perfil professional comunicatiu, amb flexibilitat i obertura al canvi, orientat a la participació ciutadana i l'experiència del pacient.Actitud resolutiva i proactiva, amb iniciativa i bones habilitats per al treball en equip. Orientació a resultats i amb visió digital.Coneixements del model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya (SISCAT) i experiència prèvia en el sector de la salut.Habilitats per a la negociació, coneixements i experiència en l'àmbit de la resolució positiva de conflictes i gestió d'incidències en el sistema d'informació d'atenció ciutadana.Iniciativa, orientació a la millora continua i al ciutadà.Capacitat per a la gestió coordinada transversal entre serveis corporatius, regions sanitàries i serveis d'atenció ciutadana, amb l'objectiu d'informar i homogeneïtzar les accions definides en l'àmbit estratègic d'actuació, a fi de millorar l'accés de la ciutadania als serveis de la salut.Capacitat per a la comprensió de textos i elaboració de documentació escrita en el marc d'una resolució institucional de conflictes segons el model d'atenció ciutadana en l'àmbit de la salut.Experiència en el monitoratge d'indicadors d'experiència i satisfacció de la ciutadania amb els serveis oferts pel consorci, a partir de la metodologia i eines d'avaluació vigents.Competències professionals: capacitat analítica, d'organització i planificació, orientació a resultats i elevada disposició per a la interacció amb la ciutadania i per al treball en equip, amb bones capacitats d'anàlisi i de seguiment dels projectes.Experiència en projectes de l'àmbit de la salut, específicament en projectes orientats a la ciutadania.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

O584 - Account Executive Startup Saas

Buscas un nuevo reto en una startup en constante crecimiento ubicada en Madrid? Estamos buscando un Account Executive para unirse a nuestro equipo. La person...


Desde Winning - Barcelona

Publicado a month ago

Mudanzas Internacionales Desde Argentina Hasta Barcelona

Necesito un servicio de Mudanzas Internacionales con las siguientes características: ¿De qué tipo de inmueble se va a realizar la mudanza? Vivienda unifamili...


Desde Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado a month ago

Country Sales Manager

Country Sales Manager Madrid Madrid, Community of Madrid, ES We're looking for an experienced and driven Country Sales Manager for Bolt Business in Madrid, S...


Desde Bolt Technology - Barcelona

Publicado a month ago

Vendor Support Social Responsibility Ops

Vendor Support Social Responsibility Ops Job ID: 2748320 | Amazon Spain Services, S.L.U. Amazon's mission is to be the most customer-centric company on Earth...


Desde Amazon - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-10-27T08:32:49.273Z