Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Assistant Manager/Responsable Burgos

.Tus Responsabilidades en C&A Como Assistant Manager de nuestra tienda de Burgos, reportarás directamente al Store Manager, y a su vez gestionarás equipo y t...


Desde C&A - Burgos

Publicado a month ago

Umh-453 Banquet Supervisor Jobs In 5 Luxury Hotel In Grand Cayman - Interviews Happening Now...

Register Now for this Exclusive Recruitment Day for Kimpton Grand Cayman, part of IHG Group, in Europe. Madrid - Oct. 18 (The exact locations will be reveale...


Desde Kimpton Grand Cayman - Recruitment In Europe - Burgos

Publicado a month ago

Rw943 | Responsable De Producción Y Procesado Refa Veg621

Empresa del sector alimentario. Mediante la implantación de unidades de recuperación proponemos una acción sostenible y comprometida para recuperar los exced...


Desde Responsable Food Ingredients - Burgos

Publicado a month ago

Qmf908 Banquet Supervisor Jobs In 5 Luxury Hotel In Grand Cayman - Interviews Happening Now ...

Kimpton Grand Cayman - Recruitment in EuropeRegister Now for this Exclusive Recruitment Day for Kimpton Grand Cayman, part of IHG Group, in Europe.· Madrid- ...


Desde Kimpton Grand Cayman - Recruitment In Europe - Burgos

Publicado a month ago

Responsable De Recepció I Suport Adminitratiu | (Zmz159)

Responsable De Recepció I Suport Adminitratiu | (Zmz159)
Empresa:

Empresa Reconocida


Detalles de la oferta

La Fundació TRESC és una entitat de 24 persones treballadores. La persona serà la responsable de la recepció de l'entitat, ubicada a Girona, atendrà a les persones que s'adrecin al servei i donarà suport a la gestió de tasques administratives de l'entitat.
Responsabilitats: Atenció telefònica i presencial a les persones que s'adrecin al servei.
Gestió de la documentació (escanejar, desar, arxivar...).
Gestió de l'agenda de visites.
Registre de dades fent ús de diferents eines informatitzades.
Previsió de materials i gestió amb proveïdors.
Gestió d'imprevistos.
Requisits mínims: Experiència d'1 any en tasques similars.
PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA AMB TÍTOL.
Competències en català (parlat C1 - d.Funcional, escrit C1 - d.Funcional).
Coneixements dels programes Office i competències digitals.
Idiomes: català, castellà.
Es valora formació en atenció al públic, administració i comerç.
Condicions laborals: Contracte laboral indiferent.
Jornada completa de 25 hores setmanals.
Horari de dilluns a divendres de 8:30h a 13:30h.
Salari anual brut de 11.500 euros.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Responsable De Recepció I Suport Adminitratiu | (Zmz159)
Empresa:

Empresa Reconocida


Built at: 2024-09-17T01:04:24.510Z