Si treballes a l'área d'administració, comptabilitat o finances i resideixes al Gironès, no et perdis aquesta oportunitat!
El nostre client és una Pime compromesa amb l'excel-lència i el creixement constant. Té el seu HQ a Girona i ens ha encarregat la recerca d'un/a Responsable d'Administració, Comptabilitat i Finances per unir-se al seu equip.
Com a responsable del departament, tindràs l'oportunitat de liderar el disseny i l'execució de l'estratègia financera i fiscal de la companyia. Elaboraràs el pressupost anual i els "reports" a la Direcció General. A més, la teva experiència en control de gestió o en l'estudi i l'anàlisi d'inversions serà fonamental per a l'èxit de l'empresa. Elaboraràs, coordinaràs i optimitzaràs els circuits/processos administratius i comptables, i la teva capacitat per preveure i gestionar la tresoreria serà rellevant. També t'ocuparàs de gestionar els cobraments i pagaments, així com de mantenir relacions sòlides amb tercers, com ara auditories externes, entitats bancàries i assessors.
**Requisits**
El nívell de formació ideal és universitari, amb especial èmfasi en Administració i Direcció d'Empreses, Comptabilitat i Finances, o Ciències Empresarials. A més, és fonamental que tinguis un alt nívell d'anglès, ja que treballaràs en un entorn internacional.
Si tens formació complementària tipus MBA serà un plus: aquesta companyia valora l'aprenentatge continu i l'actualització constant d'habilitats.
**Avantatges**
Aquesta posició està ubicada a Girona i requereix una presència del 100% de la jornada laboral a les instal-lacions de l'empresa. A canvi, oferim un salari competitiu, un horari de treball interessant, incentius per assolir objectius i l'ocasió de formar part d'un equip de treball cohesionat, introduir-se en un sector d'activitat summament atractiu i operar en un entorn empresarial de creixement.