REQUISITS DEL CANDIDAT Domini de la llengua catalana i castellana parlada i escrita. Domini del paquet bàsic d'Office: Word, Excell i PPT. Experiència laboral al tercer sector de dos anys. Diplomatura, Llicenciatura o Grau en l'àmbit de ciències socials i jurídiques. Funcions Anàlisi i gestió de la informació: anàlisi de sectors, empreses, etc. i realització d'activitats de prospecció (visites, seguiment i fidelització). Contactar i visitar les empreses i entitats del territori per fer arribar informació sobre els serveis de l'associació. Detectar les demandes i les necessitats de les empreses i entitats, adoptant un rol facilitador per canalitzar solucions i explorar vies de col·laboració conjuntes. Organitzar accions que promoguin l'aproximació de les empreses i entitats amb les persones usuàries. Gestió de les pràctiques a les empreses. Identificació de noves necessitats de les empreses en matèria de gestió de persones i de RSC. Suport en la definició de perfils professionals i de les ofertes de treball. Suport a l'empresa durant el procés d'execució del servei, valoració del grau de satisfacció de les empreses. Reunions de coordinació amb la resta de l'equip amb l'objectiu d'intercanviar informació, el seguiment metodològic i tècnic de l'execució, resolució d'incidències i seguiment general del projecte. Tasques pròpies de lloc. Gestió de plans de diversitat amb empreses i coordinació. CONDICIONS LABORALS Contracte laboral 1 any. Jornada completa (40 hores). De dilluns a divendres. Salari segons conveni. Competències Clau Orientació a l'assoliment, iniciativa, preocupació per l'ordre i la qualitat. Flexibilitat i gestió del canvi, planificació i organització. Aprenentatge i utilització de coneixement. Estratègia, treball en equip, cooperació, empatia, comunicació, compromís amb el projecte.
#J-18808-Ljbffr