T'agradaria realitzar pràctiques donant suport al nou ecommerce de l'Agència Catalana de Turisme?Formaries part de la unitat d'Aliances i Relacions Comercials, responsable d'impulsar els projectes de Catalunya Partners (acords amb el FC Barcelona, Vueling, PortAventura World, Circuit de Barcelona Catalunya, La Roca Village, Familia Torres), el model relacional B2B (nova plataforma B2B dirigida a professional del sector turístic per impulsar negocis i millorar el posicionament de destinacions) i la Botiga Catalunya Experience dirigida a consumidors / es finals.En concret, donaries suport a:La Botiga Experience Catalunya, el nou ecommerce d'experiències turístiques de Catalunya, que ha estat integrat amb el nou portal Catalunya i desenvolupat amb la tecnologia d'Adobe Commerce (Magento), amb data prevista de llançament a principis d'aquest mes de juny.Les principals funcions a realitzar serien:Revisió i validació de les fitxes de producte facilitades per les empreses proveïdores d'experiències turístiques.Càrrega de producte a Adobe Commerce, seguint criteris SEO; etiquetatge de contingut.Suport en l'analítica de dades amb Google Analytics.Suport en la implementació de l'estratègia de Lead Nurturing.Suport en la implementació de millores de nous evolutius a la plataforma Adobe Commerce.Busquem una persona positiva, proactiva i empàtica que comparteixi els nostres valors d'innovació, compromís i visió global per realitzar les pràctiques CITIUS a la unitat d'Aliances i Relacions Comercials.Amb habilitats digitals, organitzatives i comunicatives, amb una clara orientació a client/a intern/a i extern/a, que es preocupi per l'eficiència del projecte, facilitant el treball en equip.Que doni suport al nou ecommerce de venda d'experiències turístiques de Catalunya, contribuint activament al seu creixement i èxit.Una experiència molt valuosa pel teu desenvolupament professional en el comerç electrònic i en la indústria turística.Requisits:Titulació universitària en Màrqueting, Turisme, Comunicació, Ciències Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses o similars.Es valorarà tenir coneixements d'eines de màrqueting digital com Google Analytics, coneixements bàsics de SEO per a optimitzar les càrregues de producte o de plataformes de ecommerce com Adobe Commerce (Magento).Idiomes: català, castellà i anglès.Les característiques de les pràctiques són:Data d'inici: juny-juliol 2024Horari: dilluns a divendres de 8h a 15h (modalitat teletreball i presencial, amb flexibilitat horària)Durada: 12 mesos (22 dies de descans)Ajut a l'estudi: 781,21€ mensualsLloc: Carrer d'Aragó, 244, 08007 BarcelonaT'animes a acompanyar-nos en aquest gran repte?Envia'ns la teva candidatura!
#J-18808-Ljbffr