Prácticas Recepción - Hotel Albahía

Detalles de la oferta

Prácticas Recepción - Hotel AlbahíaApply locations: Hotel Albahía, Alicante, España
Time type: Part time
Posted on: Posted 7 Days Ago
Job requisition id: JR5719
Barceló Group is a family-owned company founded in 1931 by Simón Barceló in Mallorca (Spain).
Our expansion to the world's major destinations, along with our clear growth strategy, has allowed us to position ourselves as the 2nd largest chain in Spain and one of the top 30 in the world in terms of the number of rooms.
Our commitment to ensuring the satisfaction of our visiting guests and the well-being of our entire team has been rewarded with the "Best Hotel Management Company in the World" award at the latest edition of the World Travel Awards.
Currently, Barceló Hotel Group has 270 urban and resort hotels with 4 and 5 stars, totaling over 60,000 rooms distributed in 24 countries.
What will you do?Organizar todas las tareas propias del departamento de Recepción con los clientes hospedados en el Hotel, desde antes de su llegada, durante su estancia y hasta la salida.Formalizar las llegadas (check in) y bienvenida de clientes.Formalizar las salidas (check out) y despedida de cliente.Atención al cliente tanto personal como telefónica, durante toda la estancia.Funciones de conserjería y consigna.Revisión de reservas.Auditoría nocturna.Otras tareas encomendadas por el jefe de recepción.What are we looking for?Formación: Grado en Turismo, Máster en Marketing o similar.
Imprescindible formación específica en calidad turística.Experiencia: mínimo 2 años en atención al cliente y calidad en sector Hotelero.Idiomas: inglés alto, valorable otros idiomas.Conocimientos en: ofimática, hostelería, CRM, normativa ISO.Your benefits:*You will have the opportunity to work in a flexible, collaborative, and responsible work environment, surrounded by the best colleagues.
*Geographical mobility and the chance to gain knowledge about various products and services throughout your career.
*Specific career plans available in different areas of the company.
*Access to the best training programs in the market, tailored to your position within the company.
*Explore Barceló Responsible, our Corporate Responsibility brand.
Contract type:Prácticas

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Assistant Ca Manager

We're looking for an Assistant CA Manager to join our dynamic team in Palma, Mallorca.This role is ideal for someone passionate about yachting who is organiz...


La Opinión De Murcia - Islas Baleares

Publicado 4 days ago

Ayudante De Recepción - Formentera

INSOTEL HOTEL GROUP es una reconocida cadena hotelera en Baleares en pleno proceso de crecimiento. Tu principal función dentro de la compañía será dar soport...


Insotel Hotel Group (Geamsa) - Islas Baleares

Publicado 4 days ago

Front Desk Manager - Ushuaïa Ibiza Beach Hotel

Un unexpectedsummer te está esperando, atrévete y forma parte del mejor equipo de recepción en Ushuaïa como Front Desk Manager. Tu misión principal será real...


Ushuaïa Ibiza Beach Hotel - Islas Baleares

Publicado 4 days ago

Administrativo/A Back Office Telefonía (Inglés)

Localidad: Palma de Mallorca Provincia: Islas Baleares País: España Perfil: Back Office Nº Vacantes (puestos): 1 Centro: Atención al Cliente Tipo de oferta: ...


Atento - Islas Baleares

Publicado 4 days ago

Built at: 2025-01-27T07:27:03.888Z