Personal Tècnic Inserció Laboral - Lleida

Detalles de la oferta

Personal Tècnic Inserció Laboral Per a Eina Activa a Lleida Funcions a desenvolupar: Dur a terme les tasques organitzatives i de gestió de l'equip, per tal d'aconseguir que les persones treballadores puguin millorar les capacitats competencials per una inserció socio-laboral.

Donar suport i fer el seguiment tant laboral com social de cada persona que s'acompanya, treballant les competències tècnic/professionals.

Acompanyar a totes les persones treballadores per garantir una plena inserció sociolaboral: Realitzant entrevistes de selecció Recollint la documentació necessària per realitzar la contractació Realitzant l'acollida de les persones que s'incorporen a treballar Realitzant un Itinerari personal d'inserció Realitzant tutories individualitzades quinzenalment per assolir l'Itinerari personal d'inserció Entregant i explicant la documentació necessària per la contractació laboral Entregant els EPIS's corresponents al lloc de treball Fent seguiment de les absències al lloc de treball i realitzant les intervencions necessàries Comunicant a la persona treballadora de la continuïtat o finalització del seu Itinerari Preparant a la persona per la seva futura inserció socio laboral en el mercat ordinari (tutories individuals, comunicant a les persones les ofertes que hi ha al mercat laboral, etc) Realitzant assemblees per traspassar informació Organitzant i dinamitzant cursos i tallers de formació per a la inserció laboral de persones en risc d'exclusió social Realitzant el seguiment i avaluació del procés d'inserció en l'empresa Elaborant els informes tècnics d'avaluació anual o bimensuals de les persones treballadores Coordinar amb Direcció i Gerència el bon funcionament del servei: Organitzant i coordinant juntament amb direcció les vacances i descansos de l'equip Planificant les contractacions necessàries per donar resposta a les necessitats productives Participant de les reunions d'equip Avaluant les competències de les persones treballadores amb el Tècnic d'acompanyament a la producció Promocionant les accions proposades, mitjançant les diferents comissions de l'Entitat (participant a les comissions d'Ètica, participació, etc) Vetllant per l'aplicació dels procediments de Qualitat en els diferents serveis I d'altres que es deriven de les necessitats del servei Gestionar Agents derivants: Enviant les ofertes laborals i noves oportunitats laborals, per a que derivin persones candidates Comunicant-se amb els Agents derivants per coordinar el seguiment individual Gestionant la signatura de documentació necessària Comunicant els inicis i finalitzacions d'Itineraris d'Inserció Laboral Realitzant coordinacions de seguiment (a l'inici de la contractació i sempre que sigui necessari) Coordinar amb els diferents departaments de l'Entitat, les gestions corresponents per una bona gestió de l'acció subvencionada: Preparant la documentació necessària per presentar les línies de subvencions corresponents Elaborant informes tècnics per presentar a les subvencions corresponents Elaborant i controlant la documentació necessària per la concessió o justificació de subvencions Realitzant calendaris i seguiments horaris i d'absències Realitzant el seguiment de la signatura dels certificats i finalitzacions d'itineraris que es reben digitalment (a través de departament corresponent) Coordinant amb el departament de SSL, les revisions mèdiques i formacions de l'Article 19 (entre altres que puguin ser necessàries per l'inici de l'activitat), a l'inici de la contractació i durant la durada de l'Itinerari. Realitzant les memòries anuals de les diferents licitacions (CIRE, RES, Via Laboral, la del servei...) REQUISITS: Formació: Imprescindible CFGS Integració Social / Grau en Treball Social o Titulació Universitària (si s'acredita experiència laboral en el sector) Valorable experiència en Empresa d'Inserció o Entitats Socials Valorable Coneixements dels recursos i l'entorn socio laboral Valorable Coneixement del procés de selecció i valoració per competències. S'ofereix: 1 vacant estable al 100% de la jornada, 39 hores setmanals



Horari: dilluns a divendres horari de matí i una tarda a la setmana Categoria: Responsable d'Area II (1.921,30€ 14 pagues = 26.898,2€ bruts anuals) Incorporació: Immediata


#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Export Area Manager (Igualada-Lleida)

Formación: Ingeniería o experiencia equivalente. Funciones y responsabilidades: Máximo-a responsable del mercado asignado. Definir el business plan y la estr...


Dm Asesores - España

Publicado a month ago

Engagement Manager (Danish Speaking) On Site - Cloud Solutions Mi02

Engagement Manager (Danish Speaking) On Site - Cloud Solutions MI02 Experience the power of a game-changing career Are you looking for what's next? We're a g...


Concentrix - España

Publicado a month ago

Customer Success & Technical Assistance Manager - Lleida

¡Bienvenido! En Tadatic estamos encantados de recibirte. ¿Eres la persona que estamos buscando para unirte al equipo de nuestro partner en un proyecto transf...


Tadatic - España

Publicado a month ago

Programa Joven Talento Lleida - Jefe/A De Sector

Con más de 35 almacenes en toda España, OBRAMAT es la empresa de referencia de distribución de Materiales en el mercado de la Reforma y Construcción integrad...


Obramat - España

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-12T00:47:03.191Z