Personal Tècnic Inserció Laboral Per a Eina Activa a Lleida Funcions a desenvolupar : Dur a terme les tasques organitzatives i de gestió de l'equip, per tal d'aconseguir que les persones treballadores, puguin millorar les capacitats competencials per una inserció socio-laboral.
Donar suport i fer el seguiment tant laboral com social de cada persona que s'acompanya, treballant les competències tècnic/ professionals.
Acompanyar a totes les persones treballadores per garantir una plena inserció sociolaboral Realitzant entrevistes de selecció Recollint la documentació necessària per realitzar la contractació Realitzant l'acollida de les persones que s'incorporen a treballar Realitzant un Itinerari personal d'inserció Realitzant Tutories individualitzades quinzenalment per assolir l'Itinerari personal d'inserció Entregant i explicant la documentació necessària per la contractació laboral Entregant els EPIS's corresponents al lloc de treball Fent seguiment de les absències al lloc de treball i realitzant les intervencions necessàries Comunicant a la persona treballadora de la continuïtat o finalització del seu Itinerari Preparant a la persona per la seva futura inserció socio laboral en el mercat ordinari (tutories individuals, comunicant a les persones les ofertes que hi ha al mercat laboral ,etc) Realitzant assemblees per traspassar informació Organitzant i dinamitzant cursos i tallers de formació per a la inserció laboral de persones en risc d'exclusió social Realitzant el seguiment i avaluació del procés d'inserció en l'empresa Elaborant els informes tècnics d'avaluació anual o bimensuals de les persones treballadores Coordinar amb Direcció i Gerencia el bon funcionament del servei Organitzant i coordinant juntament amb direcció les vacances i descansos de l'equip Planificant les contractacions necessàries per donar resposta a les necessitats productives Participant de les reunions d'equip` Avaluant les competències de les persones treballadores amb el Tècnic d'acompanyament a la producció Promocionant les accions proposades, mitjançant les diferent comissions de l'Entitat (participant a les comissions d'Ètica, participació, etc) Vetllant per l'aplicació dels procediments de Qualitat en els diferents serveis I d'altres que es deriven de les necessitats del servei Gestionar Agents derivants Enviant les ofertes laborals i noves oportunitat laborals, per a que derivin persones candidates Comunicant-se amb els Agents derivants per coordinar el seguiment individual Gestionant la signatura de documentació necessària Comunicant els inicis i finalitzacions de Itineraris Inserció Laboral Realitzant coordinacions de seguiment (a l'inici de la contractació i sempre que sigui necessari) Coordinar amb els diferents departaments de l'Entitat, les gestions corresponents per una bona gestió de l'acció subvencionada Preparant la documentació necessària per presentar les línies de subvencions corresponents Elaborant informes Tècnics per presentar a les subvencions corresponents Elaborant i controlant la documentació necessària per la concessió o justificació de subvencions Realitzant Calendaris i seguiments horaris i absències Realitzant el seguiment de la signatura dels certificats i finalitzacions d'itineraris que es reben digitalment (a través de departament corresponent) Coordinant amb el departament de SSL, les revisions mèdiques i Formacions de l'Article 19 (entre altres que puguin ser necessàries per l'inici de l'activitat), a l'inici de la contractació i durant la durada de l'Itinerari.
Realitzant les memòries anuals de les diferents licitacions (CIRE, RES, Via Laboral, la del servei...) REQUISITS : Formació: Imprescindible CFGS Integració Social / Grau en Treball Social o Titulació Universitària (si s'acredita experiència laboral en el sector) Valorable experiència en Empresa d'Inserció o Entitats Socials Valorable Coneixements dels recursos i l'entorn socio laboral Valorable Coneixement del procés de selecció i valoració per competències.
S'ofereix: 1 vacant estable al 100% de la jornada, 39 hores setmanals Horari: dilluns a divendres horari de matí i una tarda a la setmana Categoria : Responsable d'Area II (1.921,30€ * 14 pagues =26.898,2€ bruts anuals) Incorporació : Inmediata