**Descripció- Data d'alta:- 08/05/2023- Estat de l'oferta:- Oberta- Població:- Terrassa- Places:- 1- Resum:- Personal auxiliar administratiu per a departament de compres i facturació- Funcions:- es tasques principals tasques se centren en gestionar les entrades i sortides de mercaderia, concretament:- Entrada d'albarans de mercaderies, actualització i control d'estocs.Atenció als clients.Recepció i tramitació de comandes.- Facturació a clients.- Gestió i control dels cobraments.- Gestió de proveïdors.- Tramitació de comandes de compra.- Entrada d'albarans de compra.- Altres tasques administratives.- Horari:- 8-14 dll a dv- Jornada laboral:- Jornada parcial- Notes jornada:- 30H- Tipus de contracte:- Interinitat o substitució. Temps parcial 6 mesos- Durada del contracte:- Més de 3 i menys de 6 mesos- Sou orientatiu:- 940€ bruts anuals- Incorporació:- Immediata- Edat:- Entre 16 i 65 anys.- Formació reglada:- Batxillerat / BUP / COU- Idiomes:- Castellà (B2 - Intermedi), Català (B2 - Intermedi)- Informàtica:- Microsoft Office, Navegadors internet, Windows- Observacions:- **Requisits: C**atalà i castellà parlats i escrits correctament**Disponibilitat horària**: L'horari pot ser flexible a petició de la persona treballadora**Competències**:- Treball individual- Orientació a objectius- Networking- Negociació- Orientació al client- Tipus ocupació:- Personal administratiu amb atenció al públic (Administratiu/va comercial, assessories, gestories, import/export, logística)- Agents i representants comercials- Comercials de préstecs i crèdits- **Si t'interessa aquesta oferta i t'hi vols apuntar cal que iniciïs sessió o et registris**Registra'tActiva el teu accés web avui i posa't al dia a la nostra borsa- També et pot interessar- Ofertes-- FormacióPrepara't per aconseguir la feina que vols!- Orientació laboralT'assessorem en la recerca de feina- VideotecaConsulta els nostres webinars i tutorials de temàtica ocupacional