Personal Administració / Recepció

Detalles de la oferta

Jornada complerta de dilluns a divendres en horari de 9h a 14h i de 16h a 19h.
Les tasques pròpies de recepció, com ara atendre trucades, correu electrònic, visites... i la part d'administració tasques com arxiu, facturació, introducció de dades al programa de gestió i control d'estocs.
- Experiència 1 anys. Experiència en el lloc sol-licitat
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: Organització
- Contracte laboral temporal (6 mesos)
- Jornada completa
- Altres beneficis: Salari anual brut de 15120 a 16000 eu


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Product Manager

Product Manager Barcelona Barcelona, Catalonia, ES As a Product Manager at AXA Partners in Barcelona, Spain, you will play a crucial role in shaping the futu...


Desde Axa Group - Barcelona

Publicado a month ago

(Aqx163) Marketing Assistant

SABADELL, BARCELONA, SPAINMAIN RESPONSIBILITIES:- Experience in sales, marketing or trade marketing is a plus.- Degree in Marketing or similar and merchandis...


Desde Mccormick - Barcelona

Publicado a month ago

Assistant Facilities Manager (Duh-263)

JLL supports the Whole You, personally and professionally. Our people at JLL are shaping the future of real estate for a better world by combining world clas...


Desde Jll - Barcelona

Publicado a month ago

(Mt261) - Office Manager / Secretarial Position At Club Globals

About Club GLOBALS:Club GLOBALS is a dynamic business network focused on connecting professionals globally. We are committed to fostering diversity, networki...


Desde Club Globals - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-02T09:33:33.981Z