? Qui som? Som IMAGINA, agència líder a xarxes socials a Espanya. Desenvolupem projectes per a marques que van des de la definició i la implementació d'estratègies digitals, campanyes creatives o esdeveniments. Treballem amb clients com Barcelona Activa, Generalitat de Catalunya, Saba, Bluespace etc. Sobre la posició: Busquem ampliar l'equip a la nostra oficina de Barcelona amb un/a Paid Media Specialist per planificar, executar i optimitzar les campanyes de Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads y TikTok Ads dels nostres clients actuals i potencials amb l'objectiu de maximitzar el ROI i aconseguir fer créixer l'agència. Què faràs? Interlocutaràs diàriament amb clients per establir relacions duraderes i de confiança. Crearàs, desenvoluparàs i implementaràs estratègies digitals multicanal que ajudin a aconseguir els objectius dels clients en totes les fases del funnel. Activaràs la planificació en mitjans en funció de cada tipus d'audiència i dels formats d'anunci adequats per a cada plataforma. Analitzaràs múltiples dades i crearàs informes que permetin fer recomanacions de millora als clients. Avaluaràs el rendiment de cada campanya, identificant àrees de millora i implementant estratègies per optimitzar-les. Presentaràs i defensaràs propostes de PPC davant clients i equips interns. Donaràs suport a l'equip de New Business en propostes comercials, concursos i creació de pressupostos. Què busquem? · Grau en Comunicació, Publicitat i RR.PP., Marketing o similar. . Mínim 3 anys d'experiència com a consultor/a PPC administrant diferents pressupostos de publicitat digital. · Gestió de campanyes publicitàries de generació de leads qualificats per escalar resultats. · Coneixements en profunditat de plataformes com Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads i TikTok Ads. . Usuari habitual d'eines com Google Analytics, Google Ads Editor, Looker Studio i Google Tag Manager. . Coneixements bàsics sobre SEO, CRO i Marketing Automation que permetin entendre com les accions en aquests canals afecten els resultats de les campanyes de PPC. · Imprescindible nivell nadiu de català i castellà . Molt valorable nivell First Certificate o superior d'Anglès. · Excel·lent habilitats de comunicació i capacitat per col·laborar efectivament amb equips creatius i tècnics. · Persona amb mentalitat analítica, capacitat de planificació estratègica i enfocada a objectius i resultats. · Capaç de treballar de forma integral en múltiples projectes simultàniament. · Un/a jugador/a d'equip responsable, proactiu/va i professional que pugui sumar. ? Què oferim? · Contracte indefinit amb un període de prova de 6 mesos. · 1 dia setmanal de teletreball (divendres) amb possibilitat d'ampliar-lo superat el període de prova. · 22 dies laborables de vacances l'any dia aniversari Sant Publicito 24 i 31 de desembre. · Juliol i agost, jornada intensiva de 35 hores setmanals. · Flexibilitat horària d'entrada i sortida. · Projecció futura i promoció del talent intern. Ets tu? Estem desitjant conèixer-te