(Oqc-643) | Director/A Fundació

(Oqc-643) | Director/A Fundació
Empresa:

Pimec


Detalles de la oferta

Funcions i requisits de la vacant Director/a La Fundació Pimec és la primera d'Europa en l'àmbit patronal, neix l'any 2007, amb l'objectiu de poder esdevenir un element estratègic de representativitat de PIMEC en àmbits de caràcter social. Tenim com a missió fomentar uns valors i una cultura empresarial renovada i compromesa amb l'entorn, sensibilitzant, promovent i acompanyant la micro, petita i mitjana empresa i les persones autònomes, per tal que incloguin aspectes socials i de compromís en la responsabilitat social com a factor de competitivitat dins la seva dinàmica empresarial.

En aquest sentit, treballem per enfortir la imatge social de l'empresariat com a generador d'ocupació i motor de creixement econòmic i de millora social. Donem resposta als objectius globals fixats per les Nacions Unides de desenvolupament sostenible en el marc de la seva actuació. Posar aquests valors i l'experiència empresarial al servei del bé comú amb la finalitat de tenir impacte en el canvi i la innovació social i empresarial.

Fundació Pimec precisa incorporar a un/a DIRECTOR/A Com a Director/a de la Fundació les teves funcions incidiran en:

Interlocutar davant dels diferents agents que actuen en el sector i el territori, siguin administracions locals, autonòmiques o institucions i organismes públics dependents i entorn empresarial. Ser la persona responsable institucional dels projectes que desenvolupi la Fundació (Participació i seguiment en cadires institucionals RSE, sostenibilitat i novetats legislatives). Gestionar l'equip de persones que formen la Fundació PIMEC. Direcció i seguiment dels projectes (gestió, control i seguiment dels objectius i justificacions tècniques i econòmiques dels projectes). Gestionar i coordinar esponsoritzacions, ajudes i subvencions. Coordinar i preparar continguts de l'àrea de comunicació de la Fundació (Coordinació d'informacions, comunicats, articles i altres). Experiència Es precisa una persona que aporti experiència en l'àmbit empresarial i social, i en el disseny i elaboració de projectes i de sol·licituds en convocatòries públiques i/o privades o europees. És necessari disposar de coneixements de programes i/o accions de responsabilitat social empresarial, desenvolupament sostenible i drets humans. Es valorarà positivament tenir experiència com a docent i coneixements en economia.

Requisits Es precisa incorporar a una persona amb estudis superiors en Administració i Direcció d'empreses, Dret, Ciències Polítiques i/o Sociologia, Ciències de la Comunicació. Domini Office 365. Coneixements de l'entorn digital. Habituat/da en l'ús de CRM, Power BI, eines de gestió de projectes... Nivell alt de Català, Castellà i Anglès. És imprescindible disposar de bones habilitats comunicatives orals i escrites.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

(Oqc-643) | Director/A Fundació
Empresa:

Pimec


Analytics Product Manager - Spain Remote

Our Team: We are a team of 20+ data & analytics experts who enable commercial decision-making for business leaders in our Business Performance Analytics doma...


Desde Vista - Barcelona

Publicado 25 days ago

Area Manager Internacional |

Se busca Area Manager para liderar y supervisar una red de puntos de venta en diferentes mercados de Europa. Como líder, serás el/la responsable de alcanzar ...


Desde Antal International - Barcelona

Publicado a month ago

Store Manager | Zhw702

¿Tienes experiencia como encargado/a de tienda, gestionando plantilla, te gusta la atención al cliente, eres una persona resolutiva que sabe trabajar en equi...


Desde Importante Grupo - Barcelona

Publicado a month ago

(Zmb-439) Inventory Lead

Location : Barcelona, Spain Key Responsibilities : Develop and implement strong inventory policy, strategy and governance including response actions to any i...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-10-04T18:38:26.798Z