Administradora de finques - l'Hospitalet de Llobregat, SpainPersonal Oficial de Comunitats de propietaris: persona que integrada en el departament d'administració de comunitats de propietaris, en dependència del gerent i treballant amb els altres oficials i un equip d'administració/comptabilitat, gestiona les incidències del dia a dia de les comunitats, duu a terme les juntes ordinàries i extraordinàries de propietaris, coordina reformes i reparacions d'immobles i realitza altres tasques com gestió d'assegurances i cerca de subvencions i ajuts.Responsabilitats: Gestionar incidències relacionades amb el funcionament quotidià d'una comunitat de propietaris:Rebent i atenent trucades i/o correus electrònics de membres de la junta de la comunitat o bé de persones propietàries on hi comuniquen incidències a resoldre.Resolent les incidències, prenent les mesures pertinents ja sigui amb els proveïdors de serveis habituals o cercant nous industrials si escau.Informant a propietaris i persones que viuen a l'immoble de possibles afectacions relacionades amb la resolució d'incidències.Fent el seguiment, assegurant-se del tancament de les incidències i comunicant-ho a la persona que ha comunicat la incidència.Realitzar les juntes ordinàries i extraordinàries de les comunitats de propietaris:Convocant la preceptiva junta ordinària de propietaris i extraordinària quan escaigui.Revisant la comptabilitat d'ingressos i despeses anual.Duent a terme les reunions de junta, facilitant la presa d'acords.Redactant i remetent les actes de les reunions.Coordinar reformes i reparacions dels immobles:Estant al corrent de normatives d'obligat compliment respecte del manteniment dels immobles.Buscant possibles proveïdors i negociant pressupostos.Assegurant-se que els nous proveïdors compten amb tots els permisos necessaris.Supervisant in situ el bon funcionament i avenç de les obres.Realitzar altres tasques del departament de comunitats de propietaris:Coordinant-se amb gerència i els altres oficials.Gestionant l'assegurança de la comunitat i tramitant sinistres.Controlant l'estat d'impagats i morosos.Requisits: Experiència de 2 anys, preferiblement com a Oficial de comunitat de propietaris o en banca, assegurances o gestories.Títol de grau en administració i direcció d'empreses o ciències empresarials.Competències / coneixements: COMPETÈNCIES BÀSIQUES I TÈCNIQUES.#J-18808-Ljbffr