Oficial/A De Comunitats De Propietaris

Detalles de la oferta

Personal Oficial de Comunitats de propietaris: persona que integrada en el departament d'administració de comunitats de propietaris, en dependència del gerent i treballant amb els altres oficials i un equip d'administració/comptabilitat, gestiona les incidències del dia a dia de les comunitats, duu a terme les juntes ordinàries i extraordinàries de propietaris, coordina reformes i reparacions d'immobles i realitza altres tasques com gestió d'assegurances i cerca de subvencions i ajuts.
- Gestionar incidències relacionades amb el funcionament quotidià d'una comunitat de propietaris: - Rebent i atenent trucades i/o correus electrònics de membres de la junta de la comunitat o bé de persones propietàries on hi comuniquen incidències a resoldre. - Resolent les incidències, prenent les mesures pertinents ja sigui amb els proveïdors de serveis habituals o cercant nous industrials si escau, amb el personal encarregat de la neteja, de la consergeria, o amb qui pertoqui. - Informant a propietaris i persones que viuen a l'immoble de possibles afectacions relacionades amb la resolució d'incidències (p.e. talls d'aigua o llum, no accés al garatge, etc.). - Fent el seguiment, insistint amb els proveïdors si escau, assegurant-se del tancament de les incidències, i comunicant-ho, si és pertinent, a la persona que ha comunicat la incidència.
- Realitzar les juntes ordinàries i extraordinàries de les comunitats de propietaris: - Convocant, d'acord amb el president, la preceptiva junta ordinària de propietaris, i extraordinària quan escaigui, notificant convenientment les persones propietàries, adjuntant l'ordre del dia de la reunió i altra documentació necessària (comptes anuals, pressupost, etc.). - Revisant la comptabilitat d'ingressos i despeses anual, així com el pressupost per l'any següent, incloent quotes dels propietaris, elaborats per l'equip d'administració. - Duent a terme, seguint l'ordre del dia tramés prèviament, les reunions de junta, tot facilitant la presa d'acords i resolent tots els dubtes que s'hi puguin suscitar. - Redactant i remetent les actes de les reunions. - Assessorant professionalment la comunitat en tot allò que l'afecta.
- Coordinar reformes i reparacions dels immobles: - Estant al corrent de normatives d'obligat compliment respecte del manteniment dels immobles (seguretat, habitabilitat i accessibilitat). - Buscant possibles proveïdors entre els que formen part de la borsa de l'organització cercant-ne de nous, d'acord amb les directrius generals de gerència. - Negociant pressupostos amb els professionals que puguin dur a terme les reformes o reparacions. - Assegurant-se que els nous proveïdors compten amb tots els permisos necessaris per a dur terme les obres. - Coordinant-se amb l'arquitecte si cal demanar permís d'obres i després durant la seva execució. - Supervisant in situ el bon funcionament i avenç de les obres que es duguin a terme a les comunitats, tractant amb els industrials i assegurant-se que compleixen en temps i forma amb allò acordat. - Coordinant-se en tot moment amb el president i/o la junta de la comunitat de propietaris, comptant sempre amb les firmes necessàries per entomar obres d'envergadura. - Informant pertinentment de les possibles derrames que es derivin de les obres i assegurant-se que el càlcul de les mateixes és correcte, per tal de procedir a girar els rebuts de provisions de fons, segons s'acordi amb president i/o junta.
- Realitzar altres tasques del departament de comunitats de propietaris: - Coordinant-se amb gerència i els altres oficials que treballen al departament i substituint aquests quan escaigui. - Treballant amb l'equip d'administració, tot donant-hi suport i supervisant el correcte càlcul de coeficients i derrames i revisant la comptabilitat de les diferents comunitats cada sis mesos per detectar possibles errors i solucionar-los abans que es procedeixi al tancament anual. - Gestionant l'assegurança de la comunitat i tramitant i seguint sinistres. - Mantenint-se actualitzat de la normativa d'aplicació a les comunitats de propietaris. - Estant al corrent de possibles subvencions i ajuts per a la rehabilitació o manteniment d'immobles i omplint la documentació pertinent. - Controlant l'estat d'impagats i morosos i traspassant la situació al departament jurídic quan aquesta es complica. - Coordinant l'arxiu de tota la documentació, ja sigui en format físic o informàtic, que duu a terme l'equip d'administració.
- Experiència 2 anys. De forma ideal s'ha de comptar amb experiència prèvia treballant com a Oficial de comunitat de propietaris, però es valoraran altres perfils de persones que hagin treballat en banca, assegurances o en gestories.
- TÍTOL DE GRAU
- títol de grau - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
- Competències / coneixements: COMPETÈNCIES BÀSIQUES I TÈCNIQUES
- Dominar la Ll


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Helpdesk Con Alemán

¡Únete a nuestro equipo multicultural en MST Holding! Somos una empresa líder a nivel internacional, especializada en Business Process, Consultoría y Contact...


Desde Mst Holding - Barcelona

Publicado a month ago

Full Stack Python Django Developer – Full Time, Onsite, Barcelona

Full Stack Python Django Developer – Full Time, Onsite, Barcelona.EBS is the largest and most professional barschool in the world. With 21 schools in 15 diff...


Desde European Bartender School - Barcelona

Publicado a month ago

Technical Support Specialist Fusion 360 / Cam

Position Overview Do you enjoy solving problems and helping others? Are you passionate about customer experience? Are you familiar with 3D CAD / CAM / CAE? T...


Desde Autodesk - Barcelona

Publicado a month ago

Devops

Scopely is seeking highly motivated DevOps to join our Playgami team in Barcelona on a hybrid basis and help in the evolution of our Data Platform ecosystem ...


Desde Scopely - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-05T19:39:52.657Z